جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اطمینان دارم که بهترین نامزد برای شکست دادن ترامپ هستم

اطمینان دارم که بهترین نامزد برای شکست دادن ترامپ هستم

رئیس‌جمهوری آمریکا که بعد از عملکرد ضعیف در مناطره با کاندیدای جمهوری‌خواهان برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی است، گفت که تصمیمی برای کنار رفتن ندارد.

رئیس‌جمهوری آمریکا که بعد از عملکرد ضعیف در مناطره با کاندیدای جمهوری‌خواهان برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی است، گفت که تصمیمی برای کنار رفتن ندارد.

به گزارش ایلنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا که بعد از عملکرد ضعیف در مناطره با «دونالد ترامپ» کاندیدای جمهوری‌خواهان برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی است، گفت که تصمیمی برای کنار رفتن ندارد.

بایدن با بیان این‌که «من جایی نمی‌روم»، گفت: «اگر کاملا مطمئن نبودم بهترین نامزد برای شکست دادن دونالد ترامپ هستم، به رقابت ادامه نمی‌دادم».

پیش از این، منابع آگاه اعلام کرده بودند که دست کم چهار قانون‌گذار ارشد مجلس نمایندگان در یک تماس خصوص خواستار کناره‌گیری رئیس‌جمهوری فعلی این کشور از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ شدند. 

این درخواست یک نشانه نگران‌کننده برای بایدن است که تأکید کرده است تصمیمی برای کناره‌گیری از رقابت‌ها ندارد.

بر اساس این گزارش، سه منبع آشنا به این موضوع اعلام کردند که «جری نادلر»، «مارک تاکانو» و «جو مورل» از تغییر در نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری استقبال کرده‌اند.

دو نفر از این منابع اعلام کرده‌‌اند که «آدام اسمیت» قانون‌گذار دموکرات ایالت واشنگتن نیز در این درخواست مشارکت داشته است. 

این در حالی است که رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا در واکنش به درخواست اکثریت اعضای حزب دموکرات برای خروج وی از رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر، گفته بود که تصمیمی برای کناره‌گیری ندارد.

وی در گفت‌وگو با اعضای کمپین انتخاباتی خود، تأکید کرد که به حضور در انتخابات ادامه خواهد داد و افزود: «من رهبر حزب دموکرات هستم. هیچکس من را بیرون نمی‌کند».

انتقادهای درون‌حزبی از ترامپ به دنبال عملکرد ضعیف وی در نخستین مناظره انتخاباتی با دونالد ترامپ تشدید شده و خود بایدن نیز به این امر اذعان کرده است

 

منبع: etemadonline-666556

برچسب ها
نسخه اصل مطلب