جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > طی سه سال طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم ۹۱پروژه برقی در فارس افتتاح شد

مدیرعامل توزیع برق فارس:

طی سه سال طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم ۹۱پروژه برقی در فارس افتتاح شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در دولت مردمی سیزدهم ۹۱ عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۱۷۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا کریمی فرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیس جمهور آیت الله دکتر رئیسی و شهدای خدمت، گفت: از ویژگی های برجسته و اولویت دولت مردمی سیزدهم خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی بود.

وی ادامه داد: در همین راستا، طرح ها و پروژه های متعددی مورد بهره برداری قرارگرفت که سهم به سزایی در محرومیت زدایی و تامین برق مطمئن و پایدار برای مناطق محروم و کمتر برخوردار استان داشت.

کریمی فرد، برق رسانی به ۲۲ روستای بدون برق با اعتبار ۱۴۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال و اصلاح شبکه های برق ۶۶۰ روستای استان فارس در قالب طرح بهارستان با اعتبار ۲۷۰۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه های انجام شده در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در طی این مدت، توسعه فیدرهای خروجی مولدها و پست های فوق توزیع با اعتبار ۱۶۲۰ میلیارد ریال و توسعه شبکه های روشنایی معابر با اعتبار ۷۱۲ میلیارد ریال نیز انجام پذیرفته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، هوشمندسازی و نصب بیش از ۳۹۱۶۷ کنتور جهت مشترکان برق در دولت سیزدهم را از دیگر عملکردهای این شرکت در دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد.

انتهای پیام  

برچسب ها
نسخه اصل مطلب