جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > اصلاح و توسعه ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس

مدیرعامل شرکت آبفا استان مطرح کرد:

اصلاح و توسعه ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس

مدیر عامل شرکت آبفا فارس از اصلاح و توسعه بالغ بر ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای استان، طی ۳ ماه گذشته خبر داد.

علی شبانی گفت: در ماه‌های گذشته اقدامات اصلاحی و زیربنایی مطلوبی در حوزه تأمین آب شرب مردم فارس در سراسر استان انجام شده است.

او با تأکید بر اینکه به دلیل تداوم خشکسالی ناشی از بارش ناکافی باران طی سال‌های اخیر و آثار ناشی از آن، در بیشتر نقاط فارس برای تأمین آب شرب باید تلاش مضاعفی انجام شود، گفت: با عنایت خداوند و با بهره گیری از برنامه ریزی مدون توأم با تلاش مضاعف، تنش آبی فارس در فصل تابستان جاری تاکنون به خوبی مدیریت شده است.

شبانی گفت: اکنون و در روزهای آغازین تابستان، علاوه بر مدیریت و رفع تنش آبی در غالب شهرها و روستاهای استان، اقدامات بنیادی و زیربنایی بسیار خوبی برای پایدارسازی آب شرب مناطق دارای اولویت فارس انجام شده و وضعیت مطلوب است.

وی افزود: تعمیر و نگهداشت تأسیسات آبرسانی موجود و همچنین تحت پوشش قرار دادن مشترکین جدید ایجاب می کند تا طرح های توسعه ای تازه ای در زمینه آبرسانی طراحی و اجرا شود.

شبانی اضافه کرد: شرکت آبفا فارس در ۳ ماه اخیر، علاوه بر اقدامات فنی و مهندسی گسترده برای تعمیر و نگهداری تأسیسات آبرسانی، ارتقاء کمی و کیفی آب منابع موجود و همچنین گسترش حوزه خدماتی خود، اقدام به اصلاح و توسعه بالغ بر ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، شامل اصلاح و توسعه ی افزون بر ۱۰ کیلومتر خط انتقال و همچنین اصلاح و توسعه بیش از ۶۰ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای استان کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب