جستجو
رویداد ایران > رویداد > بازی Black Myth: Wukong یک درجه سختی دارد

بازی Black Myth: Wukong یک درجه سختی دارد

استودیو Game Science تأیید کرد که بازی Black Myth: Wukong دارای چندین درجه سختی نخواهد بود.

با اینکه استودیو Game Science می‌گوید که Black Myth: Wukong اثری کاملا سولز-لایک نیست، این بازی اکشن نقش‌آفرینی شباهت‌های زیادی به این آثار دارد. به‌عنوان مثال این بازی تنها دارای یک درجه سختی است.

گیم ساینس در گفت‌وگو با رسانه VGC تأیید کرد که Black Myth: Wukong اجازه تغییر درجه سختی را به گیمرها نمی‌دهد؛ درحالی‌که باید انتظار چالش‌های مختلفی را داشت. این توسعه‌دهنده می‌گوید که گیمرها با باس‌های زیادی روبه‌رو خواهند شد و باید به آزمون و خطا روی آورند؛ بنابراین مشابه آثار سولز-لایک بارها مرگ را تجربه می‌کنید.

استودیو Game Science اظهار داشت: «شما نمی‌توانید درجه سختی [بازی Black Myth: Wukong] را تغییر دهید، اما میزان دشواری در تمام طول بازی بدون تغییر باقی نمی‌ماند. هدف اصلی این بود که بازیکن‌ها مانند یک قهرمان مبارزه کنند. در زمان توسعه بازی مجبور به اتخاذ تصمیم‌های دشوار زیادی بودیم. تصمیم گرفتیم که بازیکن را مجبور کنیم تلاش‌های زیادی داشته باشد تا پس از هر نبرد بتواند به بهترین روش مبارزه و غلبه بر دشمنان فکر کند.»

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ اوت ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد و در زمان نامعلوم دیگری به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه می‌یابد. این بازی با آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و در زمان عرضه از فناوری‌های Path Tracing و DLSS 3.5 پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: zoomg-369702

برچسب ها