جستجو
رویداد ایران > رویداد > از بازی مسابقه‌ای Transformers: Galactic Trials رونمایی شد

از بازی مسابقه‌ای Transformers: Galactic Trials رونمایی شد

بازی مسابقه‌ای-مبارزه‌ای Transformers: Galactic Trials ساخته استودیو 3DClouds که شامل عناصر روگ‌لایت می‌شود، معرفی شد.

ساخت یک بازی جذاب براساس دنیای تبدیل‌شوندگان صرفا با تکیه بر اکشن و مبارزه ربات‌های غول‌پیکر امکان‌پذیر نیست. این بازی باید به‌طور همزمان جنبه وسیله نقلیه بودن ربات‌ها را نیز به درستی مدیریت کند. یافتن استودیویی که در هر دو زمینه ساخت بازی‌های اکشن با ربات‌های غول‌پیکر و ساخت بازی‌های مسابقه‌ای مهارت داشته باشد، چالش بزرگی است.

به‌نظر می‌رسد بازی Transformers: Galactic Trials که توسط استودیو 3DClouds در حال توسعه است، بیشتر روی جنبه مسابقه‌ای تمرکز دارد. در حالت تک‌نفره، شما در پیست‌های مسابقه مبارزه‌ای به رقابت می‌پردازید. این پیست‌ها ترکیبی از مبارزه و چالش‌های رانندگی هستند که باید در حین مسابقه با آن‌ها روبه‌رو شوید. در طول مسیر، Prime Relics را جمع‌آوری می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای مهارت‌های خود و همچنین باز کردن شخصیت‌ها و توانایی‌های جدید استفاده کنید.

در بازی Transformers: Galactic Trials، شما می‌توانید از بین طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های محبوب اتوبات‌ها و دیسپتیکان‌ها، مانند Optimus Prime، Bumblebee، Arcee، Wheeljack، Elita-1، Megatron، Shockwave و Soundwave یکی را انتخاب کنید. به‌نظر می‌رسد که حتی شخصیت‌هایی که به وسایل نقلیه زمینی تبدیل نمی‌شوند، در این بازی دارای حالت‌های جایگزین به شکل کامیون، موتورسیکلت یا موارد دیگر هستند. طبق گفته‌ی سازندگان، این بازی دارای عناصر مبارزه سبک روگ‌لایت است. این به احتمال زیاد به معنای مرگ دائمی با حفظ پیشرفت در هر بار مرگ است.

در بازی Transformers: Galactic Trials، شاهد تقابل بین Optimus Prime و Nemesis Prime خواهید بود. Nemesis Prime که بسته به تداوم داستانی بازی، می‌تواند کلون شرور یا دوقلوی واقعیت جایگزین Optimus Prime باشد، در حال دزدی Prime Relics است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد داستان نقش پررنگی در تجربه نهایی بازی نداشته باشد و تمرکز اصلی روی گیم‌پلی باشد. علاوه‌بر حالت تک‌نفره Galactic Trials، این بازی دارای یک حالت آرکید چندنفره محلی برای دو بازیکن نیز است که می‌تواند سرگرم‌کننده باشد و فرصتی برای رقابت با دوستانتان در دنیای تبدیل‌شوندگان به شما بدهد.

بازی Transformers: Galactic Trials قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شود. در همین حال، به‌نظر می‌رسد استودیو Splash Damage همچنان روی بازی آخرالزمانی Transformers: Reactivate کار می‌کند که برای اولین‌بار در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۲ معرفی شد و انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۴ اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود.

منبع: zoomg-369698

برچسب ها