جستجو
رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) مرسدس میباخ S۶۸۰، یک کشتی تفریحی لوکس!

(تصاویر) مرسدس میباخ S۶۸۰، یک کشتی تفریحی لوکس!

نسخه سفارشی مرسدس میباخ S۶۸۰ به‌نمایش گذاشته شد؛ یک شاهکار دیگر از این خودروساز آلمانی با جزئیات دیدنی که فقط یک نسخه از آن تولید شده است.

در دنیای ماشین‌های لوکس، ساخته‌های میباخ جذابیت متفاوتی دارند و نمایان‌گر اوج هنر آلمانی‌ها در طراحی و ساخت خودرو هستند. بخش سفارشی‌سازی میباخ اخیراً از یک نسخه تک از مرسدس میباخ S۶۸۰ رونمایی کرد. به رسم همیشه، بعید است که میباخ یک ساخته دیدنی و ویژه را معرفی کند و رسانه‌های حوزه اخبار خودرو به گرمی از آن استقبال نکنند.

معرفی نسخه سفارشی مرسدس میباخ S۶۸۰

به گزارش گجت نیوز، مرسدس میباخ S۶۸۰ سفارشی معرفی شده، تحت تاثیر از یک قایق یات مسابقه‌ای متعلق به سال ۱۹۳۹ طراحی شده است. بخشی از این تاثیرپذیری را در رنگ بدنه این سدان لوکس می‌توان دید؛ جایی که از ترکیب دو رنگ آبی (Nautical Blue) و قرمز (Patagonia Red) با خطوطی به رنگ سفید (Opalite White) استفاده شده است.

کابین این خودرو میباخ حتی ویژه‌تر از نمای بیرونی آن به نظر می‌رسد. قسمت‌های مختلف فضای داخلی از جمله پنل‌های درب‌ها، صندلی‌ها و هدلاینر از تریم چرم ناپای اختصاصی میباخ با یک رنگ سفید خاص برخوردار شده‌اند. چرم ناپای سفید با دوخت لوزی‌شکل برای صندلی‌ها هم به کار رفته است. همچنین تریم چوبی در بخش‌هایی نظیر داشبورد به چشم می‌خورد. همه این‌ها شکل و شمایل کابین این خودرو لوکس آلمانی را شبیه به یات‌ها کرده‌اند.

مرسدس میباخ S۶۸۰ سفارشی از یک موتور ۶ لیتری V۱۲ توئین توربو بهره می‌برد که توانایی تولید ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. یک گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته هم نیرو محرکه حاصل از این پیشرانه را به هر چهار چرخ هدایت می‌کند. با اتکا به این پیشرانه، راننده می‌تواند ظرف ۳.۷ تا ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. این در حالی است که این خودرو بیش از ۲ تن وزن دارد.

قیمت نسخه ویژه مرسدس میباخ اس ۶۸۰ مشخص نیست، ولی لازم به ذکر است که این سدان لوکس با قیمت پایه تقریباً ۲۳۴ هزار دلاری عرضه می‌شود.

منبع: fararu-751783

برچسب ها
نسخه اصل مطلب