جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برای کسب موفقیت و سکو در آسیا همدل هستیم

برای کسب موفقیت و سکو در آسیا همدل هستیم

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران با ابراز رضایت از روند آماده‌سازی تیم ملی، از کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان، بحرین و کویت به‌عنوان حریفان قدرتمند ایران در رده سنی جوانان در آسیا نام برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین اردوی تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن امروز شنبه ۱۶ تیرماه در تالار هندبال تهران برگزار شد.

شریف مومن حجازی، سرمربی مصری تیم ملی هندبال جوانان ایران در حاشیه این اردو و پیش از اعزام به تورنمنت و اردوی ترکیه در گفتگو با خبرنگاران گفت: از اردوهای تدارکاتی که فدراسیون ایران برای آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا تدارک دیده، کاملاً رضایت دارم.

وی افزود: پس از پایان لیگ برتر در بافق به تمرینات بدنسازی پرداختیم و سپس در تهران اردوی خود را ادامه داده و سپس به گرجستان رفتیم و دو بازی تدارکاتی خوب با این تیم انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان پیرامون آخرین اردوی تیم ملی هم گفت: در آخرین اردوی تهران نیز دو بازی تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان داشتیم که از نتایج این بازی‌ها راضی‌ام. ضمن اینکه فردا به ترکیه خواهیم رفت و در تورنمنت سه جانبه‌ای با تیم‌های ملی عراق و ترکیه بازی خواهیم کرد و قبل از آغاز مسابقات نیز با تیم ژاپن بازی تدارکاتی خواهیم داشت و از این بابت از فدراسیون تشکر فراوان دارم.

وی ادامه داد: اسامی ۲۰ بازیکن و ترکیب اصلی تیم نهایی شده و باید از فدراسیون برای همکاری در این خصوص تشکر کنم چون به طور معمول لیست بازیکنان ۱۸ نفره است اما ما با ۲ بازیکن بیشتر به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رویم. امیدوارم هر بازیکنی در ترکیب قرار می‌گیرد، مسئولیت پذیری لازم را داشته باشد.

وی درخصوص حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا هم بیان داشت: ما به همه تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند، به عنوان رقیبان خود احترام می‌گذاریم اما به همه بازیکنان گفته‌ام که باید با چنان جدیت و مسئولیت‌پذیری در زمین بازی کنند تا در نهایت بتوانیم در این رقابت‌ها موفقیت لازم را کسب کنیم.

شریف مومن مصری خاطرنشان کرد: لازمه این امر آن است که باید بازیکنان به این خودباوری برسند که می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند. این امر نه تنها برای کشور و پرچم ایران بلکه برای خود بازیکنان در آینده خوب است و ماندگار.

وی در پایان در خصوص رقیبان تیم ملی در قهرمانی آسیا هم گفت: کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان، بحرین و کویت در این رده سنی در سطح اول آسیا قرار دارند و حریفان مستقیم ما خواهند بود.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پسران آسیا قرار است از ۲۴ تیر تا ۴ مرداد به میزبانی شهر امان در اردن برگزار شود.تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه است و در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها ۲۵ تیر به مصاف چین می‌رود. ملی‌پوشان در دومین دیدار خود روز ۲۶ تیر با کویت مصاف خواهند کرد.

منبع: mehrnews-6159189

برچسب ها
نسخه اصل مطلب