جستجو
رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) ساخت خودروی جدید لندروور برای عاشقان آفرود؛ از مشخصات فنی تا قیمت

(تصاویر) ساخت خودروی جدید لندروور برای عاشقان آفرود؛ از مشخصات فنی تا قیمت

لندروور دیفندر Octa به‌عنوان قدرتمندترین نسخه این مدل معرفی شد. این SUV جدید به‌جز افزایش در قدرت، مجهز به یک سیستم تعلیق اصلاح‌شده است که نهایت قدرت آفرودی لندروور را به اجرا بگذارد.

قدرتمندترین لندروور دیفندر به نام Octa، دارای شاسی ۶D Dynamics این شرکت است که پیچ‌وخم بدنه را حذف می‌کند و در عین حال اتصال سیستم تعلیق را برای بهترین عملکرد خارج از جاده به حداکثر می‌رساند. این خودرو ۱٫۱ اینچ بالاتر و ۲٫۷ اینچی عریض‌تر از نسخه استاندارد دیفندر قرار دارد و بازوهای متقاطع بلندتر و قوی‌تر و دمپرهای فعال منحصربه‌فرد دارد. قدرت ترمز گیری از ترمزهای ۱۵.۷ اینچی جلو با کالیپرهای شش پیستونه برمبو حاصل می‌شود.

در داخل، دیفندر Octa دارای صندلی‌های پرفورمنس جدید با پشتیبانی بیشتر و تکیه‌گاه‌های سر یکپارچه است. این شرکت فناوری صوتی Body and Soul Seat خود را برای اولین بار در دیفندر ارائه می‌کند.

تریم ویژه‌ای از Octa که تنها در سال اول تولید در دسترس است، دارای جزئیات فیبر کربنی برای حروف کاپوت، ورودی هوا، پشتی صندلی‌های جلو و تزئینات کنسول وسط است. این خودرو همچنین با رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی و تایرهای پیشرفته All-Terrain عرضه می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: faradeed-196090

برچسب ها
نسخه اصل مطلب