جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اعلام حمایت رجایی از پزشکیان پس از آزادی از زندان/ تصاویر

اعلام حمایت رجایی از پزشکیان پس از آزادی از زندان/ تصاویر

«علیرضا رجایی» که در زندان، مداوا نشد و بیماری و سرطانش پیشرفت کرد، از حمایت از «مسعود پزشکیان» و شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

 به گزارش شبکه شرق، «علیرضا رجایی» از «مسعود پزشکیان» کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، حمایت کرد. 

«علیرضا رجایی» پژوهشگر علوم سیاسی و فعال ملی‌مذهبی، از حمایت از «مسعود پزشکیان» کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات و شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

«علیرضا رجایی» پژوهشگر علوم سیاسی و فعال ملی‌مذهبی که در زندان، با وجود بیماری، مداوا نشد و سرطانش پیشرفت کرد، از حمایت از «مسعود پزشکیان»، کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات و شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

«علیرضا رجایی» پژوهشگر علوم سیاسی و فعال ملی‌مذهبی است که در زندان، با وجود بیماری و ابتلا به سرطان، تحت مراقبت و مداوا قرار نگرفت و سرطانش پیشرفت کرد؛ پس از آزادی علیرضا رجایی از زندان، پزشکان مجبور به تخلیه یک چشم و قسمتی از صورت این فعال ملی‌مذهبی و پژوهشگر علوم سیاسی شدند تا زنده بماند.

علیرضا رجایی با صدور یک پیام، از حمایت از «مسعود پزشکیان» کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات و شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و رای به پزشکیان خبر داد و گفت: «به کمپین رای برای نجات ایران بپیوندیم».

منبع: sharghdaily-936043

برچسب ها
نسخه اصل مطلب