جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > 3 ترفند عکاسی با آیفون 13

3 ترفند عکاسی با آیفون 13

یکی از دلایلی که مشتریان زیادی نسبت به خرید گوشی هوشمند اپل آیفون ۱۳ اقدام می‌کنند، استفاده از آن برای عکاسی است. دوربین‌های این موبایل برای عکس‌برداری عالی بوده و ترفندهایی نیز برای این کار، قابل ‌استفاده هستند.

درصورتی ‌که می‌خواهید با استفاده از گوشی ایفون ۱۳ عکاسی کنید، باید با نکات مهمی که برای این کار وجود دارند، آشنا باشید. این نکات موارد مختلفی را شامل می‌شوند که موجب زیباتر شدن تصاویر شما خواهند شد. برای این‌‌که بتوانید به یک عکاس حرفه‌ای با موبایل تبدیل شوید، باید از این دستورالعمل‌ها استفاده کنید.

 

به‌طور مثال، باید از قفل فوکوس استفاده کنید تا علاوه‌بر قفل ‌شدن لنز دوربین روی سوژه، نور و تمرکز آن تغییر نکند. همچنین استفاده از جدول نیز می‌تواند به قرار‌دادن سوژه در دوربین کمک کند. برای این‌که با ترفندهای بیشتری جهت عکاسی با این موبایل آشنا شوید، می‌توانید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

در آیفون 13 چه دوربین‌هایی به کار برده‌اند؟

بگذارید قبل ‌از توضیح‌دادن ترفندهایی که برای عکاسی با آیفون ۱۳ وجود دارند، دوربین‌های این دستگاه را با هم ارزیابی کنیم. این موبایل پرفروش توانسته با کمک دوربین‌های خود، بهترین عکس‌ها را ثبت کند. در موبایل iPhone 13 از 2 حسگر دوربین استفاده می‌کنند.

این حسگرها شامل دوربین‌های عریض و فوق عربض بوده و رزولوشن آن‌ها معادل 12 مگاپیکسل است. گول رزولوشن پایین دوربین این دستگاه‌ها را نخورید؛ کیفیت آن‌ها بالا بوده و در شرایط نوری مختلف، بهترین تصاویر و فیلم‌ها را برای شما ثبت می‌کنند.

انواع تنظیمات دوربین آیفون 13

باید با تنظیماتی که برای دوربین موبایل آیفون ۱۳ وجود دارد، آشنا باشید تا ببینید که این محصول چگونه قابلیت‌های عکاسی خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین این گوشی هوشمند گزینه‌های مختلفی دارد. پراهمیت‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

    تنظیمات نسبت تصویر برای عکاسی

  • تغییرات میزان نور در بخش پرو

  • تغییر دستی فوکوس برای انتخاب سوژه

  • تنظیم سرعت شاتر برای عکس‌برداری در شب

  • تنظیم کیفیت عکس براساس میزان حجم اشغالی آن

3 ترفند کاربردی برای عکاسی با iPhone 13

سوالی که بسیاری از کاربران پرسیده‌اند این است که از کجا باید موبایل iPhone 13 را خریداری کنیم؟ اگر قصد این را دارید که به‌کمک این موبایل پرفروش عکاسی کنید، باید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و محصولاتی که در این زمینه وجود دارند را بررسی کنید. دیجی‌کالا بهترین قیمت و گارانتی‌های اصلی را برای این موبایل قرار داده است.

 

 

منبع: sharghdaily-934913

برچسب ها
نسخه اصل مطلب