جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > مسعود پزشکیان در میزگرد جنجالی شب گذشته چه گفت؟/ ویدئو

مسعود پزشکیان در میزگرد جنجالی شب گذشته چه گفت؟/ ویدئو

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما گفت: «»

به گزارش شبکه شرق، «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «حق نداریم به مردم زور بگوییم و اعتقادات خود را به آنها تکلیف کنیم.»

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شب گذشته «چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳»، با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما، به سوالات کارشناسان پاسخ داد.

«سید محمد بهشتی» و «محمد فاضلی» به‌عنوان مشاور در کنار «مسعود پزشکیان» حضور داشتند. هرچند، دقایق پایانی برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوی سیما که با حضور «مسعود پزشکیان» و مشاوران او برگزار شد، با درگیری و حاشیه‌هایی همراه شد.

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ابتدا گفت: «آنچه باید در مورد فرهنگ انجام بدهیم. باور و اعتقاد ما و دستورالعملی است که حضرت علی(ره) به مالک اشتر می‌دهد؛ اگر انجام می‌دادیم، وضعیت ما این‌گونه نمی‌شد.»

او اظهار کرد: «ما باید انصاف را در مورد آنچه دوست داریم و آنچه باید رعایت کنیم. حضرت علی(ره) می‌فرمایند با تمام مردم باید خوش‌رفتار باش. این مردم یا در دین و یا در خلقت با تو برابر هستند و ممکن است خظا کنند و بگذر از این‌ها طبق همین نهج البلاغه خشمگین و زشت با مردم برخورد نکن.»

منبع: sharghdaily-934742

برچسب ها
نسخه اصل مطلب