جستجو
رویداد ایران > رویداد > بازی Dragon Age: The Veilguard پرداخت درون برنامه‌ای و بتل پس ندارد

بازی Dragon Age: The Veilguard پرداخت درون برنامه‌ای و بتل پس ندارد

استودیو بایوور تایید کرد بازی Dragon Age: The Veilguard شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بتل پس نخواهد بود.

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو بایوور سرانجام در کنفرانس اخیر بازی‌های ایکس باکس از گیم‌پلی بازی نقش‌آفرینی Dragon Age: The Veilguard رونمایی کردند و پس از آن جزئیات زیادی را با بازیکن‌ها به اشتراک گذاشتند. حال کورین بوش، کارگردان بازی در مصاحبه تازه‌ای با IGN به توضیح جنبه‌های مختلف بازی آینده پرداخته است.

با تایید کارگردان، بازی Dragon Age: The Veilguard به‌صورت کاملا آفلاین قابل تجربه خواهد بود. همچنین بایوور در نظر دارد با عدم پیروی از رویکردهای رایج اخیر صنعت بازی ازجمله استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بتل پس، بهترین تجربه نقش‌آفرینی ممکن را خلق کند؛ بنابراین بازیکن‌ها می‌توانند تمام محتوای بازی را بدون پرداخت هزینه اضافی به دست آورند.

علاوه‌براین مشخص شد Dragon Age: The Veilguard برخلاف نسخه‌های قبلی سری که از هاب Dragon Age Keep برای انتقال تجربه‌ها و تصمیم‌های بازیکن در بازی‌های قبلی استفاده می‌کردند، سیستم پیشروی مستقلی خواهد داشت. به گفته کارگردان، بازی آینده شامل سیستم تازه‌ای می‌شود تا به بازیکن امکان تغییر در تصمیم‌های گرفته شده در بازی‌های قبلی و مکانیسم ساخت شخصیت را بدهد.

بوش در ادامه خاطرنشان کرد بایوور این اقدام را انجام داد تا بازیکن‌ها مجبور نباشند حساب‌های خود را به بازی Dragon Age: The Veilguard پیوند دهند. همچنین این اقدام تردیدها برای نیاز احتمالی بازی آینده به اتصال دائم اینترنت را از بین برد؛ بنابراین بازیکن‌ها می‌توانند Dragon Age جدید را کاملا آفلاین و بدون نیاز به حساب EA تجربه کنند.

کارگردان Dragon Age: The Veilguard در ادامه تاکید کرد تیم بایوور تمام تمرکز خود را روی توسعه کامل‌ترین بازی نقش‌آفرینی ممکن قرار داده است و هیچ خبری از بتل پس‌ها یا پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نخواهد بود: «ما کاملا روی تبدیل کردن The Veilguard به کامل‌ترین بازی تک‌نفره و نقش‌آفرینی ممکن تمرکز کرده‌ایم.»

بازی Dragon Age: The Veilguard برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است تا روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار بگیرد.

منبع: zoomg-369257

برچسب ها