جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > (تصاویر) اگر آشپزی یانگوم را دوست دارید، این چند سریال کره‌ای برای شماست

(تصاویر) اگر آشپزی یانگوم را دوست دارید، این چند سریال کره‌ای برای شماست

در این مطلب قصد داریم به شما سریال‌هایی را معرفی کنیم که موضوع آشپزی دارند یا تم و پس‌زمینه آن مربوط به آشپزی، غذا و رستوران است. با دیدن این سریال‌ها احساس گرسنگی می‌کنید و حتی مشتاق می‌شوید که برای یکبار هم که شده غذای کره‌ای را امتحان کنید.

در سال‌های اخیر، سریال‌های کره‌ای به شدت محبوبیت یافته‌اند. این سریال‌ها مخاطبان را با بخش‌هایی از فرهنگ کره‌، از جمله غذا، آشنا می‌کنند. در این مطلب قصد داریم سریال‌هایی را معرفی کنیم که موضوع آشپزی دارند یا تم و پس‌زمینه آن مربوط به آشپزی، غذا و رستوران است.  با دیدن این سریال‌ها احساس گرسنگی می‌کنید و حتی مشتاق می‌شوید که برای یکبار هم که شده غذای کره‌ای را امتحان کنید. با ما همراه باشید.

۱۰. جواهری در قصر

اگر آشپزی یانگوم را دوست دارید، این چند سریال کره‌ای برای شماست

اگر به سریال‌های تاریخی کره‌ای مثل جواهری در قصر که تم آشپزی دارند علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که آقای ملکه را تماشا کنید.  داستان سریال «آقای ملکه»، درباره مردی به نام جانگ بونگ‌هوا است، او یک سرآشپز ماهر است که فقط برای سیاستمداران کاخ آبی کار می‌کند، او به طرز عجیبی به زمان گذشته منتقل می‌شود و پس از یک حادثه‌ی نزدیک به مرگ در بدن کیم سو یونگ، یک ملکه در زمان چوسان، بیدار می‌شود.

رمز اینکه چگونه این اتفاق برای بونگ‌هوان رخ داده و اینکه، چگونه برای بازگشت به بدن خود اقدام کند، یکی از موضوعات اصلی در «آقای ملکه» است، اما عناصری از آشپزی نیز در این سریال وجود دارد، به ویژه زمانی که بونگ‌هوان از مهارت‌های آشپزی خود برای کسب شغل سرآشپزی در قصر استفاده می‌کند. او از مهارت آشپزی خود استفاده می‌کند تا دل افراد حاضر در قصر از جمله ملکه مادر را  بدست آورد.

یکی از نکات جذاب  سریال «آقای ملکه» این است که او غذاهای امروزی را در دوران چوسان قدیم می‌پزد که باعث می‌شود همه شیفته غذاهای او بشوند و جایگاه سرآشپز را در قصر بگیرد. سریال آقای ملکه واقعاً بسیار جالب و سرگرم‌کننده است، این سریال موضوع تازه‌ای دارد که می‌تواند شما را مجذوب خودش کند. این. سریال کمدی قوی دارد که با دیدن صحنه‌های خنده دارش می‌توانید از ته دل بخندید و واقعاً روحیه آدم را خوب می‌کند.

منبع: برترین ها

منبع: faradeed-193159

برچسب ها
نسخه اصل مطلب