جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > 8 روز خروج سرمایه از بورس تهران+ نمودار

8 روز خروج سرمایه از بورس تهران+ نمودار

اقتصادنیوز: در پایان هفته اخیر رکورد خروج سرمایه از بورس تهران برای 8 روز معاملاتی ثبت شد.

به گزارش اقتصادنیوز، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه در بورس تهران ادامه داشت. در اولین روز هفته 509 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه این رقم به 406 میلیارد تومان رسید.

 روز دوشنبه نیز 81 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. روز سه‌شنبه 375 میلیارد تومان خارج شد.

در آخرین روز معاملاتی هفته پول حقیقی خارج شد و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 411 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و 782 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 356 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین 59 درصد افزایش داشته است. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد خودرو بیشترین خروج سرمایه داشت و فملی، فولاد، خساپا و شپنا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای وخاور، همراه، فزر، شفام و حپترو بیشترین ورود پول حقیقی داشتند. 

روز یکشنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد شهر تعلق داشت و بوعلی، خودرو، فملی و فولاد در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نمادهای وبملت، وخارزم، ونوین، زاگرس و نیان بیشترین ورود را داشتند. در روز دوشنبه نیز بیشترین خروج به وتجارت، فخاس، وامید، توسن و زماهان اختصاص داشت و نمادهای وخارزم، وارس، تاپیکو، کالا و بوعلی بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز سه‌شنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد وتجارت تعلق داشت و نمادهای فولاد، وبملت، فملی و خودرو در رده‌های بعدی بودند. بیشترین ورود پول نیز به وبصادر، شپنا، شبندر، هجرت و پارسیان اختصاص داشت. 

در آخرین روز هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد وبملت بود. نمادهای فملی، فولاد، خودرو خساپا در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر وبصادر، غفارس، وخاور، دابور و ثباغ بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند. 

منبع: eghtesadnews-653004

برچسب ها
نسخه اصل مطلب