جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وضعیت کرونا در چابهار همچنان قرمز است

وضعیت کرونا در چابهار همچنان قرمز است

وضعیت کرونا در چابهار همچنان قرمز است
فرماندار چابهار با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در چابهار همچنان قرمز است، گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان روند صعودی دارد.
رحمدل بامری، اظهار داشت: هنوز شرایط کاهش بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان و خصوصاً شهرستان چابهار رخ نداده و همچنان به تعداد بیماران مبتلا به این بیماری اضافه می‌شود.
وی افزود: از همین رو با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در چابهار و بر اساس تصمیم شورای تأمین و ستاد مبارزه با ویروس کرونا، تمامی اماکن اسکان و پذیرایی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی‌ها، مهمان پذیر ها، مجتمع‌های تفریحی و رستوران‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.
فرماندار چابهار ادامه داد: همچنین تمامی محدودیت‌ها از جمله تعطیلی بازارها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری و همچنین محدودیت در ورودی‌های این شهرستان به شدت اعمال می‌شود تا شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا باشیم.
وی با تاکید بر لزوم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: از همین رو از همه هم استانی‌ها و هموطنان عزیز خواهشمندیم تا زمان عادی شدن شرایط به شهرستان چابهار سفر نکنند زیرا سفر در این شرایط به معنای شیوع بیشتر بیمار کرونا است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب