جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ادامه پیگیری‌های قضایی در پرونده مرگ "زن آلونک‌نشین"

ادامه پیگیری‌های قضایی در پرونده مرگ "زن آلونک‌نشین"

ادامه پیگیری‌های قضایی در پرونده مرگ "زن آلونک‌نشین"
این روزها فوت یک بانوی آلونک نشین در کرمانشاه جنجال‌ زیادی به پا کرده است. آسیه پناهی بانوی 58 ساله کرمانشاهی که تا زمان حیاتش شاید اطرافیان و اقوامش تنها کسانی بودند که او را می‌شناختند، در روزهای گذشته نامش سرخط خبرها شده و اکنون دیگر خیلی‌ها او را می شناسند.
ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه 10 روز پیش برای قلع و قمع آلونکی که آسیه پناهی برای خودش و دختر و نوه‌اش بصورت غیرمجاز ساخته بود، به محل زندگیش در شهرک فدک رفتند و هنگامی که می‌خواستند برای تخریب این آلونک اقدام کنند، با واکنش این بانو مواجه شدند.
از همان ابتدا خبرهای ضد و نقیضی درباره نحوه مرگ آسیه پناهی منتشر شد. عده‌ای گفتند که ماموران اجراییات خانه‌اش را روی سرش ویران کرده‌اند، عده‌ای هم گفتند که زیر لودر اجراییات برای حفظ خانه اش جان داده، اما بعدها مشخص شد که متوفی حین انتقال به کمپ چشمه سفید جان خود را از دست داده که علت آن را هم بیماری قلبی عنوان کردند. البته روشن شدن علت اصلی مرگ آسیه پناهی تنها زمانی خواهد بود که پزشکی قانونی کرمانشاه نظر قطعی و نهایی خود را در این باره اعلام کند.
با این وجود اکنون بحث‌هایی هم در خصوص نحوه برخورد ماموران اجرائیات شهرداری در این حادثه مطرح  می‌شود و برای همین صبح امروز(10 خرداد) پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه و سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با حضور در محل حادثه به بررسی ابعاد آن پرداختند.



خواهرم را به قتل رساندند
علی پناهی برادر متوفی نیز که در محل حادثه حضور داشت به خبرنگاران ایسنا و ایرنا گفت: ماموران اجرائیات شهرداری خواهرم را به قتل رساندند و گواه آن هم فیلمی است که برخورد مامورین اجرائیات را نشان می دهد.
وی درحالی ادعا کرد که مامورین خواهرش را ضرب و شتم کرده‌اند که رئیس کل دادگستری استان و شهردار کرمانشاه طبق نظر پزشکی قانونی استان این مسئله را تکذیب کردند.
پناهی اظهار کرد: خواهرم هفت فرزند دارد و همیشه تاجایی که در توان داشته ام به او کمک کرده‌ام.
وی درخصوص سرنوشت دختر و نوه متوفی هم گفت: در همین نزدیکی‌ها برای آنها خانه ای اجاره کرده ایم و در آن زندگی می‌کنند.




برچسب ها
نسخه اصل مطلب