جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بهترین فیلم‌های سینمایی کره‌ای با بازی متفاوت «هان هیو جو» (دونگ‌یی)

بهترین فیلم‌های سینمایی کره‌ای با بازی متفاوت «هان هیو جو» (دونگ‌یی)

هان هیو جو بعد از بازی در نقش «دونگ‌یی» به یک چهرۀ شناخته شدۀ بین‌المللی تبدیل شد. موفقیت این سریال راه هیو جو را برای درخشش بیشتر در سینما و تلویزیون کره هموار کرد.

فرادید| یکی از ویژگی‌های هان هیو جو که برای منتقدان تحسین‌برانگیز بوده است، توانایی او برای بازی در نقش‌های متفاوت و کاملا متضاد است؛ از نقش یک دختر احساساتی در یک داستان عاشقانه گرفته تا یک زن مرموز بی‌رحم در یک داستان جنایی.

به گزارش فرادید؛ دیروز فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی هان هیو جو را معرفی کردیم و امروز به سراغ بهترین فیلم‌های سینمایی او می‌رویم. در اینجا فهرستی از شش فیلم درجه‌یک (پنج فیلم کره‌ای و یک فیلم ژاپنی)  را معرفی می‌کنیم که هیو جو نقش‌آفرینی درخشانی در آن‌ها داشته است.

1. عشق، دروغ‌ها (Love, Lies) 2016

این فیلم به زندگی یک پیک معمولی به اسم گان وو می‌پردازد که کار روزمره‌اش تحویل بسته‌های مشتریان است اما ناگهان به مظنون اصلی یک ترور سیاسی تبدیل می‌شود. داستان این فیلم اقتباسی از یک رمان ژاپنی است و سرشار از توطئه‌های پیچیده و خیانت‌ها است؛ روایتی از مبارزۀ شخصیت اصلی برای پاک کردن اتهامی که به او زده شده و کشف حقایق پشت پرده. هان هیو جو در این فیلم نقش یک گزارشگر رادیو به اسم سون یونگ را بازی می‌کند که در مبارزۀ گان وو با او همراهی می‌کند.

3. ایلانگ؛ تشکیلات گرگ (Illang: The Wolf Brigade) 2018

هان هیو جو تجربۀ بازی در سینمای ژاپن را نیز دارد و این فیلم یکی از همین موارد است. داستان فیلم درباره توسعه نوعی انرژی خورشیدی منحصر به فرد است که کشورهای بسیاری به دنبال آن هستند. دو جاسوس ژاپنی باید اطلاعات را از افتادن به دست کسانی که می‌توانند از این انرژی استفاده‌های خطرناکی بکنند محافظت کنند. در مسیر این ماموریت، آنها با افراد زیادی روبرو می‌شوند که تهدیدی برای صلح هستند. یکی از این افراد زن مرموزی به اسم آیاکو است که هان هیو جو نقش او را بازی می‌کند.

5. دزدان دریایی؛ آخرین گنجینه سلطنتی (The Pirates: The Last Royal Treasure) 2022

این فیلم دنبالۀ فیلم «معتقد» محصول سال 2018 است و داستان آن دربارۀ کارآگاهی است که به دنبال از بین بردن بزرگترین کارتل قاچاق در کل آسیا است. در این فیلم هان هیو جو نقش یکی از مهم‌ترین چهره‌ها در کارتل مواد مخدر را بازی می‌کند؛ کسی که به او لقب چاقوی بزرگ داده‌اند.

منبع: faradeed-192493

برچسب ها
نسخه اصل مطلب