جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > تحلیل یک اصولگرا از شرایط کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری؛ وحید حقانیان از بیت کنار گذاشته شده و دچار شوک است/ احمدی نژاد ردصلاحیت می شود

تحلیل یک اصولگرا از شرایط کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری؛ وحید حقانیان از بیت کنار گذاشته شده و دچار شوک است/ احمدی نژاد ردصلاحیت می شود

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: احمدی‌نژاد ردصلاحیت می‌شود و هرگز این شانس را پیدا نخواهد کرد که بیاید و بداخلاقی های خودش را یکبار دیگر دنبال کند و سطح سیاست ورزی را تنزل دهد.

انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم که یک سال زودتر از موعد مقرر از ۱۰ تیرماه با آغاز روند ثبت نام از کاندیداها، کلید خورده بود روز گذشته با ثبت نام ۸۰ چهره به پایان رسید. ساختمان فاطمی در دو روز ابتدایی ثبت نام ها روزهای آرامی را سپری کرد و تنها ۹ چهره شاخص ثبت نام خود را قطعی کردند.

روز سوم نیز نسبتا آرام سپری شد اما سونامی کاندیداتوری در روزهای چهارم و پنجم به راه افتاد و طی دو روز پایانی ۶۳ کاندیدا ثبت نام خود را قطعی کردند. موضوعی که با نقدها و واکنش های فوری در فضای رسانه ای و مجازی روبرو شد.

عباس سلیمی نمین تحلیلگر و فعال سیاسی اصولگرا با نقد رویه رخ داده در جریان ثبت نام از کاندیداهای این دور از انتخابات تاکید دارد که بسیاری از این چهره تنها برای مطرح کردن، تبلیغ و تطهیر خود راهی وزارت کشور می شوند. او البته این را هم می گوید که برخی از این افراد توهم این را نیز دارند که در حد رئیس جمهور هستند.

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از گفت و گوی سلیمی نمین را در ادامه می خوانید:

 

 

منبع: etemadonline-662273

برچسب ها
نسخه اصل مطلب