جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای اعتلای ایران اسلامی از جان خود گذشتند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان

شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای اعتلای ایران اسلامی از جان خود گذشتند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در مراسم معارفه فرزند معظم شهید حمیده سوخت سرائی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان که ظهر امروز با حضور سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش و فرزندان معظم شاهد شاغل در آموزش و پرورش استان، در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای اعتلای ایران اسلامی از جان خود گذشتند و امروز فرزندان آنها برای پایداری و اعتلای ایران اسلامی در همه صحنه ها نقشی تعیین کننده ایفا می کنند.

جمال اسدی با اشاره به اینکه حامل پیام تشکر مادران شهید استان ایلام برای مادران شهدای استان گلستان هستم ادامه داد: مادران شهید استان ایلام ضمن همدردی با مادران شهدای گلستان، خاطره پیوستن جوانان غیور استان گلستان و دفاع از شرف و ناموس و خاکشان را هیچگاه از خاطر نخواهند برد. 


وی افزود: اکنون در زمان حساسی قرار داریم و جامعه باید جوانانی داشته باشد که روشنایی را به عموم نشان دهند و این وظیفه مهم بر عهده فرزندان شاهد و ایثارگر در جامعه است. 
ایشان با بیان اینکه خدمت به فرزندان شهدا مثل خدمت به خود شهیدان است، گفت: شهدا بر گردن همه ما حق بزرگی دارند و امروز وظیفه خود می دانیم که در حد توان این دین را ادا کنیم. 
مدیرکل بنیاد گلستان تبیین نقش محوری شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را از اهداف مهم بنیاد بر شمرد و ادامه داد:شما به عنوان یادگاران شهدا مسئولیتی دو چندان در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به ایران اسلامی دارید. 

 


برچسب ها
نسخه اصل مطلب