جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > پیام تسلیت رئیس مرکز اسلامی استان گلستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراهش

پیام تسلیت رئیس مرکز اسلامی استان گلستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراهش

حجت الاسلام دیلم در پیامی، شهادت غمبار آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراهش را تسلیت گفت.

حجت الاسلام دیلم در پیامی، شهادت غمبار آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراهش را تسلیت گفت.

 متن پیام بدین شرح می باشد:

خبر غمبار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدیدآورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.
آیت‌الله رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد و در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که درهمه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد.

در این سانحه، داغدار وزیر انقلابی و خردمند و جهادی، سردار دیپلماسی انقلابی، دکتر حسین امیر عبداللهیان عزیز، هستیم.
همچنین در این واقعه اندوهبار، روحانی برجسته و بزرگوارِ خطّه عالم پرور و شهید پرور آذربایجان، حضرت حجت آیت ا... آل هاشم، عضو مجلس خبرگان و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز به آرزوی خود رسید و به کاروان شهدای محراب پیوست و همه ما را مانند مردم داغدار تبریز و آذربایجان، سوگوار خود کرد.
شهادت استاندار مردمی و جهادی، جناب آقای دکتر مالک رحمتی و سایر همراهان عزیزِ این جمع خدمتگزار، عمق این داغ و سنگینی این سوگ را بیشتر می‌کند.

اینجانب با تضرع و التجاء به درگاه خدای متعال، شهادت این خدمتگزاران عزیز و مردمی و مخلص را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنافداه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی و مردم آگاه و بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان خصوصا دولت محترم و مردمی و  سایر قوا و خدمتگزاران ملت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

نورعلی دیلم
رئیس مرکز اسلامی استان گلستان 


برچسب ها
نسخه اصل مطلب