جستجو
رویداد ایران > رویداد > منتظر بازی لگویی هورایزن باشید

منتظر بازی لگویی هورایزن باشید

طبق جدیدترین گزارش‌ها، به‌زودی بازی LEGO Horizon Adventures از گوریلا گیمز معرفی خواهد شد.

باتوجه‌به اخبار و شایعه‌های گذشته به‌نظر می‌رسد استودیو گوریلا گیمز و شرکت سونی پروژه‌های زیادی برای گسترش سری Horizon دارند. تاکنون اطلاعات فاش شده به توسعه قسمت اصلی بعدی، یک بازی چندنفره کوآپ، بازسازی یا ریمستر نسخه اول و یک پروژه MMO اشاره داشته‌اند و حالا به‌نظر می‌رسد پروژه دیگری از این سری فاش شده باشد.

اخیرا یک افشاکننده به‌نام Kurakasis در توییتر از همکاری سونی و LEGO خبر داد که قرار است توسعه بازی لگو از سری هورایزن را پیش ببرند. در ادامه تام هندرسون از اینسایدر گیمینگ این گزارش را تایید کرد و گفت بازی جدید گوریلا گیمز با نام LEGO Horizon Adventures در حال توسعه است و شامل مضامین لگو و کیفیت بصری واقع‌گرایانه خواهد بود.

با اینکه جزئیات بیشتری از بازی LEGO Horizon Adventures فاش نشده است اما Kurakasis معرفی آن در آینده نزدیک را تایید کرد. همچنین هندرسون گزارش داد تریلر رونمایی این بازی از ماه قبل آماده شده است و احتمالا سونی در شوکیس آینده پلی استیشن آن را پخش کند. گزارش‌های قبلی ادعا داشتند در این مراسم از بازی جدید سری Astro Bot رونمایی می‌شود و نمایش جدیدی از ریمیک بازی Silent Hill 2 را خواهیم دید.


منبع: zoomg-368591

برچسب ها
نسخه اصل مطلب