جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > کمیته امداد استان گلستان از اداره غله استان تقدیر بعمل آورد/ گلستان سومین استان در اجرای طرح نانینو کشور شد

کمیته امداد استان گلستان از اداره غله استان تقدیر بعمل آورد/ گلستان سومین استان در اجرای طرح نانینو کشور شد

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از روح الله مهری مدیرکل غله استان در راستای همراهی در اجرای طرح نانینو(دریافت فطریه و‌کفاره) تجلیل بعمل آورد.

عیسی بابائی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان باحضور در اداره کل غله استان ،ضمن دیدار با روح الله مهری مدیرکل این اداره، از همراهی و همکاری مجموعه اداره غله بویژه نانوایی های فعال در سطح استان تشکر و قدر دانی کرد.

بابائی گفت: طرح نانینو باهدف جمع آوری زکات فطره  و کفارات برای اولین بار در دستگاههای کارتخوان نانوایی های دولتی سراسر کشور راه اندازی شده بود که  درایام عید سعید فطر بعنوان یکی از شیوه های نوین الکترونیکی، به مردم معرفی شد.

وی با اشاره به مدت کوتاه از معرفی این طرح در جامعه، گفت: خوشبختانه باهمراهی بسیار خوب اداره غله، و همکاری نانوایی های فعال در سطح استان ، بیش از ۲۵۰۰ تراکنش در دستگاههای کارتخوان این نانوایی ها انجام و مبلغ  ۲۷۰ میلیون تومان ،زکات فطریه و‌کفاره جمع آوری شد.

بابائی با اشاره به جامعه ۸۳هزارخانواری تحت حمایت کمیته امداد استان،افزود: برابر هماهنگی صورت گرفته با صندوق امداد ولایت استان، کلیه وجوهات جمع آوری شده از محل فطریه و کفاره، در همان روز اول عیدسعید فطر، به حساب نیازمندان و با اولویت بیماران صعب العلاج و سرطانی و ایتام ، واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان، از فعال شدن ، گزینه صدقات بر روی دستگاههای کارتخوان نانوایی ها خبر داد و افزود: این طرح نیزهم اکنون  در دستگاههای کارتخوان نانوایی های سطح استان فعال شده و مردم عزیز میتوانند به راحتی از این درگاه برای پرداخت صدقه خود اقدام نمایند.

گفتنی است در پایان این جلسه از روح الله مهری با اهداء لوح تقدیر، توسط کمیته امداد تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب