جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تفکر دانش بنیان باید به نفع مردم و پیشرفت کشور باشد

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

تفکر دانش بنیان باید به نفع مردم و پیشرفت کشور باشد

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حمایت مجموعه دانشگاه از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت، گفت: تفکر دانش بنیان باید به نفع مردم و در راستای پیشرفت کشور باشد.

سید وخید حسینی صبح جمعه ۲۸ اردیبهشت در چهل و هشتمین نشست ستاد ارتقای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با بیان اینکه طرح ها و ایده های بسیاری در حوزه سلامت پیشنهاد می شود، ادامه داد: ایده ها و طرح های شرکت های دانش بنیان باید جامع، کامل و کاربردی و همگام با مسیر خودکفایی کشور باشد.

او با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در پیشرفت و سرافرازی روزافزون کشور گفت: اعتبارات باید برای مردم و کشور هزینه شود و شرکت های دانش بنیان نیز پیش از تولید محصولات، باید نیازهای جامعه را شناسایی و برای رفع آن تفکر کنند، مسوولان نیز لازم است برای رفع دغدغه ها و چالش های این شرکت ها تلاش کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست اقدامات ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در راستای تقویت و توسعه این شرکت ها برای تولید محصولات سلامت محور را مورد بررسی قرار داد.

در این نشست درخواست دو شرکت دانش بنیان در خصوص ارتقای سیستم شبیه ساز آنژیوگرافی و نرم افزار تحت وب توانبخشی شناختی از راه دور برای افراد مبتلا به زوال عقل از سوی مجریان این طرح ها نیز ارایه شد.

«محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری و مدیران ارشد دانشگاه دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند که در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ارتقای فعالیت ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی پرداختند.

چهل و هشتمین نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت، صبح امروز پنجشنبه، بیستم و هفتم اردیبهشت 1403، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور رییس دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب