جستجو
رویداد ایران > رویداد > اساسینز کرید شدوز سیستم تغییر فصول حیرت‌انگیزی دارد

اساسینز کرید شدوز سیستم تغییر فصول حیرت‌انگیزی دارد

بازی Assassin’s Creed Shadows شامل فصل‌های آب‌و‌هوایی مختلف است که روی جهان و گیم‌پلی تاثیر زیادی می‌گذارند.

بازی Assassin’s Creed Shadows به‌عنوان جدیدترین نسخه اساسینز کرید شامل ویژگی‌های تازه و هیجان‌انگیزی است. این بازی کنترل دو شخصیت سامورایی و شینوبی با گیم‌پلی، سلاح و توانایی‌های منحصربه‌فردی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و امکان ساخت پایگاه جاسوسی برای جذب متحدان جدید را فراهم می‌کند.

سیستم تغییر فصول اساسینز کرید شدوز جهان و گیم‌پلی بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهد

علاوه‌براین اساسینز کرید شدوز سیستم نورپردازی کاملا پویایی دارد و یکی از ویژگی هیجان‌انگیز بازی تغییر فصل‌های آب‌و‌هوایی است. بازیکن‌ها با پیشرفت در داستان اصلی Assassin’s Creed Shadows می‌توانند بازی را در چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان تجربه کنند. با اینکه چرخه فصل‌ها می‌تواند زیبایی مناطق ژاپن را دوچندان کند، تاثیر مستقیمی روی ویژگی‌های جهان و مکانیسم‌های گیم‌پلی خواهد داشت.

در توضیح بیشتر این موضوع کارل اونی، تهیه‌کننده Assassin’s Creed Shadows به رسانه IGN گفت: «ما تلاش زیادی کردیم تا گیم‌پلی و طراحی هنری بازی از هم فاصله نگیرند و درهم تنیده باشند. هر چیز جدیدی که خلق یا حذف شود، مسیرهای تازه‌ای برای تجربه بازی ایجاد می‌شود.»

به‌عنوان مثال شما می‌توانید در تابستان درون چشمه آب شیرجه بزنید و به عمق آن شنا کنید اما همین چشمه در زمستان منجمد خواهد بود. همچنین چمن‌های بلند و بوته‌های برگ‌دار در بهار به فراوانی رشد می‌کنند و این موضوع می‌تواند فرصت‌های بیشتری را برای پنهان‌شدن از دید دشمنان و مخفی‌کاری ایجاد کند.

هر فصل روش‌های متفاوتی برای انجام مأموریت را مقابل گیمرها قرار می‌دهد

بااین‌حال در فصل زمستان بوته‌ها و گیاهان خشک می‌شوند و بازیکن باید به فکر مسیر دیگری برای پیش‌روی مخفیانه در بازی Assassin’s Creed Shadows باشد. همچنین در زمستان ممکن است با حرکت بازیکن یخ‌ها سقوط کنند و دشمنان نزدیک از حضورتان باحبر شوند. از طرف دیگر سرمای زمستان نگهبان‌ها را به سمت آتش و مناطق گرم‌تر می‌کشاند و همین موضوع می‌تواند عبور مخفیانه از مناطق سردتر را برای بازیکن‌ها راحت‌تر کند.

در ادامه تیری دانسرو، کارگردان هنری Assassins Creed Shadows تایید کرد که تغییر فصل‌ها تنها در طول کمپین داستانی رخ می‌دهد تا تجربه داستان اصلی تا حد امکان مطابق با رویدادهای تاریخی باشد. او در این‌باره افزود: «احتمال دارد که شما یک مأموریت جانبی جهان-باز را در پاییز تجربه کنید و بازیکن دیگری همان را در تابستان پیش ببرد؛ بنابراین این موارد به سیستم و سبک بازی شما بستگی دارند.»

چارلز بنوا، کارگردان Assassins Creed Shadows نیز به‌طور خلاصه به طراحی قلعه‌ها و نحوه کارکرد آن‌ها به‌عنوان دانجن اشاره کرد: «قلعه‌ها را به روشی ساختیم که هر کدام برای خودشان یک مرحله جداگانه هستند. آن‌ها بسیار بزرگ طراحی شده‌اند. هر وقت به درون یک قلعه بروید، مثل این است که یک ماجراجویی جدید را شروع کرده باشید.»

بازی Assassins Creed Shadows در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

منبع: zoomg-368528

برچسب ها