جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نخستین نمایشگاه توانمندی ها و صنایع دستی بانوان هرات و تایباد افتتاح شد

نخستین نمایشگاه توانمندی ها و صنایع دستی بانوان هرات و تایباد افتتاح شد

تولیدات انواع صنایع دستی شامل: فرت بافی، قالی، قالیچه، گلیم، تابلو فرش و تولیدات محلی دامداران و هنرهای دستی خامک دوزی ایران و هرات در نخستین نمایشگاه توانمندی ها و صنایع دستی دو کشور که روز ۲۶ اردیبهشت در محله "برق مزار"شهرستان تایباد گشایش یافت، به مدت ۴ روز در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

تایباد حنفی پایگاه خبری رویداد ایران-جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بین المللی، توانمندی ها و صنایع دستی بانوان تایباد و هرات در ۱۶ غرفه با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان فعال این حوزه آغاز به کار کرده است.

در ادامه این مراسم، آیدا عصمتی، عضو کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر تایباد، ضمن تشکر از حضور هنرمندانه بانوان تایباد و هرات گفت: نمایشگاه فعلی، با همکاری مرکز فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر هرات افغانستان، شهرداری و شورای شهر تایباد و‌ همیاری و مساعدت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد برپا شده است.

در حاشیه این نمایشگاه،  به همت انجمن عکاسان تایباد، نمایشگاه عکس "القدس لنا" با موضوع جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، دایر گردیده است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب