جستجو
رویداد ایران > رویداد > اولین تریلر گیم‌ پلی بازی The Casting of Frank Stone منتشر شد

اولین تریلر گیم‌ پلی بازی The Casting of Frank Stone منتشر شد

استودیو سوپرمسیو گیمز اولین تریلر از گیم‌پلی بازی The Casting of Frank Stone را پخش کرد.

بازی The Casting of Frank Stone جدیدترین پروژه ترسناک و روایت‌محور استودیو Supermassive Games به حساب می‌آید که به‌تازگی اولین تریلر از گیم‌‍پلی آن پخش شده است. داستان این بازی در دنیای سری Dead by Daylight روایت می‌شود و مربوط‌به چهار دوست در دهه ۱۹۸۰ است که برای ضبط یک فیلم ترسناک به کارخانه فولاد Cedar Hills می‌روند و در آن‌جا با اتفاق‌های ترسناکی مواجه می‌شوند.

بااینکه پلیس درباره وارد شدن به منطقه هشدار داده است، بازیکن‌ها به محوطه این کارخانه وارد می‌شوند تا درآنجا درباره فرانک استون، یک قاتل سریالی به‌ظاهر افسانه‌ای اطلاعات بیشتری کسب کنند. در بازی The Casting of Frank Stone به‌مانند بازی‌های قبلی توسعه‌دهنده ازجمله The Dark Pictures Anthology و The Quarry، انتخاب‌های بازیکن باعث تغییر مسیر داستان می‌شود و شاخه‌های جدیدی به روایت اضافه خواهد کرد. علاوه‌براین بعضی‌از انتخاب‌ها می‌توانند منجر به مرگ‌ وحشتناک شخصیت‌ها شوند. همچنین صحنه‌های دکمه‌زنی QTE و معماهای محیطی از ارکان اصلی گیم‌پلی The Casting of Frank Stone خواهند بود.

استودیو سوپرمسیو گیمز به بازیکن‌ها وعده داده است تجربه آن‌ها را به جهان گسترده‌تر Dead by Daylight متصل کند. درهمین‌راستا دیو ریچارد، کارگردان خلاق ارشد شرکت Behavior Interactive، خاطرنشان کرد: «دنیای The Entity به‌مانند کتابی با صفحات بی‌نهایت است و بازی The Casting of Frank Stone به ما این امکان را می‌دهد با ارائه تجربه‌ای تازه از گیم‌پلی در محیطی جدید، بخشی‌از صفحه‌های کتاب را بنویسیم و داستانی از سری Dead by Daylight را به شکلی که قبلا هرگز نتوانسته‌ایم، روایت کنیم.»

در ادامه تریسی تافت، تهیه‌کننده اجرایی سوپرمسیو گیمز افزود: «ما به سبک بازی‌های سوپرمسیو در حال توسعه تجربه‌ای تپنده و غوطه‌ورکننده برای تمام پلیرها هستیم. این بازی داستانی را روایت می‌کند که هدف آن نمایش لحظه‌ای چیزهای غیرمنتظره است. همه‌چیز در شهری کوچک باگروهی‌از فیلم‌سازان جوان شروع می‌شود که ضبط فیلم ترسناک مستقل خود را در Murder Mill پیش می‌برند.»

بازی The Casting of Frank Stone برای عرضه امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. شما در ادامه می‌توانید تصاویر جدید این بازی را مشاهده کنید.

منبع: zoomg-368519

برچسب ها