جستجو
رویداد ایران > رویداد > بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند.

کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان بازی XCOM، استودیو جدیدی با نام Midsummer را تأسیس کردند.

جیک سالامان، کارگردان بازی XCOM درکنار ویل میلر، عضو سابق استودیو Firaxis Games این استودیو جدید را در منطقه هانت ولی واقع در مریلند آمریکا افتتاح کردند. نلزی برچ نیز به‌عنوان مدیر ارشد مالی در این استودیو به فعالیت می‌پردازد. گرنت رودیک نیز که پیش‌تر در استودیو Maxis مشغول به کار بود و انتشار نسخه‌های مختلف بازی The Sims و بسته‌های الحاقی آن‌ها را برعهده داشت، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت خواهد کرد.

این استودیو برای آغاز فعالیت خود به جزئیات اولین بازی خود اشاره کرد؛ اثری که یک بازی شبیه‌ساز با داستانی متکی بر تجربیات بازیکن‌ها خواهد بود. این استودیو تاکنون توانسته است تا به‌واسطه سرمایه‌گذاران مختلف مانند 1Up Venures ،F4 Fund ،Transcend Fund و Krafton به بودجه ۶ میلیون دلاری دست یابد.

جیک سالامان از استودیو میدسامر طی بیانیه‌ای اظهار داشت: «بهترین داستان‌ها توسط گیمرها نوشته می‌شوند. ما در میدسامر در حال توسعه یک شبیه‌ساز زندگی هستیم که روی وقایع یک زندگی مدرن متمرکز است؛ شرایطی که بازیکن‌ها تنها با تجربه‌کردن، داستان‌های معناداری را می‌سازند و آن‌ها را با باقی بازیکن‌ها در میان می‌گذارند.»

این بازی هنوز نام و تاریخ عرضه مشخصی ندارد و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات بیشتر از سوی استودیو میدسامر منتظر بمانند.

منبع: zoomg-368511

برچسب ها