جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وضعیت سفید در بوئین میاندشت به معنای پایان کرونا نیست

وضعیت سفید در بوئین میاندشت به معنای پایان کرونا نیست

وضعیت سفید در بوئین میاندشت به معنای پایان کرونا نیست
مدیر شبکه بهداشت و درمان بویین‌میاندشت گفت: اعلام وضعیت سفید در شهرستان بوئین میاندشت به معنای پایان بیماری کرونا نیست و لازم است که شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
رضا کیخایی  اظهار داشت: اعلام موقعیت سفید شهرستان بویین میاندشت از بیماری کرونا نتیجه تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مردم و همکاری نهادها و سازمان‌های دولتی است.
وی گفت: سیاست‌ها و استراتژی‌های حوزه بهداشت و درمان بوئین میاندشت انکار ناشدنی و ستودنی است که با توجه به موقعیت جغرافیایی، اقلیمی و بافت جمعیتی سالمند پر خطر زمینه‌ای که آسیب‌پذیرترین شهرستان‌ها بود را توانستیم در شرایط سالم نگه داریم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بویین‌میاندشت تصریح کرد: در تمام مراکز درمانی و خانه‌های بهداشتی تلاش بهورزان و مراقبین سلامت و کارشناسان بهداشتی و پزشکان همراه با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی دوران دفاع مقدس تا شکست بیماری کرونا ادامه دارد.
وی گفت: اعلام وضعیت سفید در شهرستان بوئین میاندشت به معنای پایان بیماری کرونا نیست، بیماری کرونا در شهرستان در حال کنترل است و مردم نیز به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.
کیخایی تأکید کرد: فاصله گذاری اجتماعی، تردد نکردن در تجمعات، استفاده از ماسک در تجمعات، شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون و استفاده از مواد ضدعفونی کننده راه پیشگیری از ابتلاء شدن به بیماری کرونا است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب