جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ضاربان مسلح کارمندان منابع طبیعی داراب دستگیر شدند

ضاربان مسلح کارمندان منابع طبیعی داراب دستگیر شدند

ضاربان مسلح کارمندان منابع طبیعی داراب دستگیر شدند
در یک عملیات غافلگیرانه دوتن از ضاربان کارمندان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب دستگیر شدند.
 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب با اعلام این خبر گفت: پس از ۲۵ روز از حمله ضاربان مسلح به نیروهای منابع طبیعی داراب، با تلاش نیروی انتظامی و تاکید فرماندار ویژه داراب مبنی بر حمایت قاطع از پرسنل آسیب دیده یگان حفاظت منابع طبیعی و همچنین دستور اکید دادستان داراب به فرمانده پاسگاه انتظامی بخش رستاق و جنت شهر، صبح یکشنبه در یک عملیات غافلگیرانه دوتن از ضاربان کارمندان منابع طبیعی داراب شناسایی و دستگیر شدند.
علیرضا قاسمی در ادامه افزود: حمایت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی وظیفه همه ماست و حمایت از همکاران آسیب دیده توسط مسئولان استان و شهرستان باعث ایجاد روحیه مضاعف در انجام این وظیفه خطیر تلقی می‌گردد.
وی گفت: نیروهای یگان حفاظت این شهرستان حفظ و حمایت از انفال را وظیفه اصلی خود می‌دانند و تا کنون تمام توان خود را در این مسیر بکار برده اند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ عاملی ما را در انجام وظیفه خود سست نکرده و از مردم خواهشمندیم هرگونه تخلف و تعدی به اراضی ملی را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع و یا گزارشات کتبی و شفاهی به این اداره اعلام تا در اسرع وقت برخورد قاطع با متخلفین عرصه‌های منابع طبیعی صورت گیرد.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری داراب درپایان از حمایت قاطع مسئولان قضائی و نیروی انتظامی که به عنوان پشتیبان نیروهای منابع طبیعی همیشه و بخصوص در این عملیات قاطعانه برخورد کردند قدردانی کرد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب