جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > پیام شهردار سمنان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام شهردار سمنان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام شهردار سمنان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
شهردار سمنان با صدور پيامي فرارسيدن روز روابط عمومي و ارتباطات را تبريك گفت.
سمنان- شاهورانی: سید محمد ناظم رضوی در این پیام آورده است : برقراری ارتباط و تعامل یکی از ملزومات جامعه امروزی بوده و کمتر سازمانی را می توان یافت که به اهمیت این مقوله پی نبرده و خود را فارق از این مهم بداند . دنياي امروز دنياي روابط عمومي، ارتباطات و تبليغات است و سازمان ها با به‌كارگيري هنر، مهارت، تدبير و دانش ، فضايي سالم براي اطلاع رساني شفاف و ارتباطات اثربخش بين مردم و خود را فراهم مي‌كنند.
به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه خصوصا فعالان اين حوزه در مديريت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان که در استمرار وظیفه شفاف سازیِ عملکرد شهرداری و خدمت رسانی، بویژه اطلاع رسانی اقدامات موثر شهرداری سمنان در مبارزه  با ویروس کرونا همسو با نیرو‌های خدومِ شهر جهت مدیریت بحران ، علیرغم محدودیت‌ها و کاستی‌ها به اطلاع رسانی و انجام وظایف پرداخته تبریک عرض نموده و از زحمات صورت گرفته  و برنامه ریزی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و ارتباط با رسانه ها قدردانی نمایم . 
بی شک توجه به ارزش های نهفته در کار روابط عمومی سبب ایجاد و تقویت فرهنگ توسعه،  خلق ایده های نو در اطلاع رسانی ، بازآفرینی فرهنگی و افزایش زمینه های مشارکت و تقویت اعتماد،امیدواری ، همدلی و همفکری بیشتر بین مدیران و شهروندان شده است .





برچسب ها
نسخه اصل مطلب