جستجو
رویداد ایران > رویداد > تصاویر بازی Hellblade 2؛ نگاه سنوئا به مناظر خیره‌کننده

تصاویر بازی Hellblade 2؛ نگاه سنوئا به مناظر خیره‌کننده

استودیو نینجا تئوری تصاویر جدیدی از بازی اکشن ماجراجویی Senua’s Saga: Hellblade 2 را منتشر کرد.

طرفدارها از سال‌ها پیش برای تجربه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 انتظار می‌کشند. با اینکه فاصله زیادی تا عرضه هل‌بلید ۲ نداریم، استودیو Ninja Theory به‌طرز عجیبی درباره بازی سکوت کرده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت و نینجا تئوری قصذ تغییر این وضع در آستانه انتشار بازی را دارند.

استودیو Ninja Theory تصاویر جدیدی از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را منتشر کرد که نگاه سنوئا به دو منظره خیره‌کننده را نشان می‌دهد. باتوجه‌به اینکه زمان زیادی تا عرضه هل‌بلید ۲ باقی نمانده است، نینجا تئوری درکنار انتشار این تصاویر تأیید کرد که در این ماه به‌شکل روزانه موارد جدیدی از بازی را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اثری «متمرکز بر روایت» است و مدت زمان داستان بازی مشابه نسخه اول و چیزی حدود ۷.۵ ساعت خواهد بود؛ درحالی‌که بازیکن‌ها برای تجربه تمام محتویات به ۹ ساعت زمان نیاز خواهند داشت. این بازی مورد انتظار تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و با برچسب قیمتی ۴۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ مه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی از همان روز نخست انتشار به گیم پس راه خواهد یافت و کاربران این سرویس اشتراکی مایکروسافت بدون هزینه اضافی می‌توانند به تجربه آن بپردازند.

منبع: zoomg-368263

برچسب ها