جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > جلسات هفتگی پایداری‌ها برای ریاست مجلس دوازدهم؛ باقری: رایزنی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت

جلسات هفتگی پایداری‌ها برای ریاست مجلس دوازدهم؛ باقری: رایزنی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت

نماینده زنجان در مجلس گفت: هنوز هیچ تصمیمی در جبهه پایداری در مورد هیات رئیسه مجلس گرفته نشده است. صحبت هایی صورت گرفته و ما هر هفته جلسه داریم که یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌هاست اما هنوز برای تصمیم گیری زود است.

مهدی باقری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی درخصوص ترکیب مجلس آینده و انتخابات هیات رییسه مجلس آینده که مباحث مختلفی پیرامون آن مطرح می‌شود، گفت: مجلس یازدهم الحمدلله مسیر خوبی را در بحث پیگیری مشکلات مردم آغاز کرد و حضرت آقا هم این مجلس را تایید کردند و تاکید کردند این مجلس مشکلات مردم و مسائل کشور را محور کارها قرار دهد، موضوعات روز را پیگیری کند و مسائل اصلی مردم برای مجلس یازدهم اولویت داشته است. این مسیر تنها مسیر صحیحی است که چه مجلس یازدهم و چه هر مجلسی باید پیگیری کند لذا هر تغییر و تحولی در راستای تعالی و ارتقاء همین مسیر باشد درست است وگرنه صرفا پیگیری این که مسئول ها عوض شوند و افرادی که در صندلی ها قرار می گیرند تغییر کنند هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی باقری را در ادامه می خوانید:

 

منبع: etemadonline-657932

برچسب ها
نسخه اصل مطلب