جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > عده‌ای ژست روشنفکری و تخصص می‌گیرند که مدیریت اقتصاد با زور نمی‌شود؛ این حرف‎ها چیست؟ اقتدار حکومتی باید پای‌کار بیاید

عده‌ای ژست روشنفکری و تخصص می‌گیرند که مدیریت اقتصاد با زور نمی‌شود؛ این حرف‎ها چیست؟ اقتدار حکومتی باید پای‌کار بیاید

امام جمعه مشهد گفت: امروزه می‌بینیم عده‌‎ای در رسانه‌های مختلف موضع‌‎گیری می‌کنند، ژست روشنفکری و تخصص به خود می گیرند و شعار می‌دهند که مدیریت اقتصاد با زور نمی‌‎شود. این حرف‎ها چیست؟ اقتدار حکومتی باید پای‌کار بیاید و کل جریان مدیریتی نظام به کار بیفتد تا با همه قدرت، این تلخی‌های موجود در اقتصاد کشور برای مردم به شیرینی تبدیل شود.

سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیر کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در آن دیدار، رهبری تأکید کردند که در اقتصاد کشور واقعیت های تلخ و شیرینی وجود دارد که در بخش تلخ آن، بی ثباتی بازار و گرانی اجناس، فاصله طبقاتی و تنزل ارزش پول ملی تأثیرگذار است و فعالیت های وسیع اقتصادی، راه‎اندازی بیش از 8هزار بنگاه نیمه‎تعطیل و تعطیل، رشد شرکت‎های دانش‎بنیان و حمایت از بنگاه‎های خرد و متوسط از سرفصل‎های بخش شیرین اقتصاد کشور محسوب می شود.

به گزارش فارس بخش هایی از اظهارات علم الهدی را در ادامه می خوانید:

 

منبع: etemadonline-656890

برچسب ها
نسخه اصل مطلب