جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۲۳۴۰ نانوایی در گلستان آماده جمع آوری زکات فطریه و کفارات است

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

۲۳۴۰ نانوایی در گلستان آماده جمع آوری زکات فطریه و کفارات است

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از امکان جدید دستگاههای کارتخوان درنانوایی های دولتی برای دریافت زکات فطریه و کفارات خبرداد.

عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت : بیش از ۱۷۰۰ پایگاه آماده جمع‌آوری زکات فطریه وکفارات در شهر ها و روستاهای گلستان هستند و ۲۳۴۰نانوایی دولتی نیز از طریق دستگاههای کارتخوان ، امکان دریافت زکات فطریه وکفارات را دارند.

بابایی ادامه  داد: به منظور سهولت در پرداخت خیرات نان، زکات فطره و کفاره، گزینه‌ای در دستگاه کارت خوان هوشمند نانوایی‌های دولتی تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر اقدام کنند.

وی ادامه داد:  پرداخت فطریه و کفارات ازطریق دستگاههای کارتخوان مستقر درنانوایی های دولتی تا ۲۴ فروردین ماه امکان خواهد داشت و  در طول سال برای اقدامات خیریه دیگر از جمله نذر نان در قالب خیرات ادامه خواهد داشت.

بابایی تصریح کرد : مردم برای پرداخت زکات فطره، پس از ورود به گزینه فطریه می‌توانند یکی از گزینه‌های فطریه عام یا فطریه سادات را انتخاب و سپس مبلغ مورد نظر را وارد کنند، کارت بانکی را کشیده و رمز کارت را وارد کنند، همچنین برای پرداخت زکات کفاره، پس از ورود به گزینه کفاره، یکی از گزینه‌های کفاره عمد یا کفاره غیر عمد را انتخاب کنند.

وی یاد آور شد: درباره خیرات هم به همین روال قابل انجام است و مردم می‌توانند در قبال پرداخت مبلغ و انتخاب بازه زمانی مورد نظر معادل آن، نان خیرات کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با اشاره به اینکه این پایگاه به مدت ۳ روز در استان فعال هستند، گفت: مردم طی روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین می‌توانند به پایگاه‌های مستقر در میادین سطح شهر و روستا و تمامی نانوایی های دولتی  مراجعه و زکات خود را پرداخت کنندو چنانچه موفق به مراجعه حضوری دراین پایگاهها نشدند، میتوانند ازطریق کد دستوری #۵*۰۱۷*۸۸۷۷* و یا ازطریق واریز نقدی به شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ برای فطریه عام و شماره کارت ۰۵۹۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای فطریه سادات و همچنین شماره کارت ۰۲۹۷-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای پرداخت کفارات عمد و غیر عمد خود اقدام نمایند

برچسب ها
نسخه اصل مطلب