جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > علت یخ زدن کولر گازی در (زمستان و تابستان) چیست؟ + راه حل

علت یخ زدن کولر گازی در (زمستان و تابستان) چیست؟ + راه حل

علت یخ زدن کولرگازی چیست؟ در این مطلب به معرفی 5 راه حل یخ زدن کولر گازی پرداختیم که به شما کمک میکند تا شاید بی نیاز از تعمیر کولرگازی شوید

چرا کولر گازی در تابستان یخ می‌زند؟ علت یخ زدن کولر گازی پنجره ای ال جی چیست؟  یخ زدن کولر گازی در شب چه راه حلی دارد؟ وقتی کولر گازی یخ می‌زند باید چکار کنیم؟ سوالاتی از این قبیل ممکن است برای بسیاری از افراد که از کولر گازی استفاده می کنند به وجود آید.

یخ‌زدگی دستگاه کولر گازی در زمستان و تابستان یکی از مشکلات شایع در اسپلیت ها است. برای رهایی از این مشکل لازم است تا با علت یخ زدن کولر گازی و راه حل یخ زدن کولر گازی آشنایی داشته باشید.

علت یخ زدن کولر گازی

دلایل بسیاری باعث یخ‌زدگی دستگاه کولر گازی می‌شوند که در ادامه به بررسی اصلی‌ترین دلایل و 5 علت یخ زدن کولر گازی می‌پردازیم.

  1. جریان هوای ضعیف

یکی از دلایل مهم یخ زدن دستگاه کولر گازی، جریان هوای ضعیف در دستگاه کولر است. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که لوله‌های انتقال دهنده هوا آسیب ببینند. در مواقعی که هوای گرم داخل خانه به صورت متراکم وارد بخش تبدیل جریان در کولر شوند نیز چنین مشکلی به وجود می‌آید.

به جرئت می‌توان بیان کرد که مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر روی مدت زمان عمر مفید کولر گازی،‌ انجام سرویس‌های دقیق و به موقع است. 

همانطور که اشاره کردیم، یخ‌زدگی دستگاه کولر گازی ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد. شما می‌‌توانید با انجام بازدیدهای دوره‌ای و سرویس کردن دستگاه کولر گازی، علت یخ زدن کولر گازی را پیدا کنید و این مشکل را تا حد زیادی برطرف نمائید. 

 

منبع: sharghdaily-925794

برچسب ها
نسخه اصل مطلب