جستجو
رویداد ایران > استان ها > اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قم

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قم

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قم
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از اول تا هفدهم اردیبهشت‌ماه تعداد کل بازرسی‌های انجام‌گرفته از سوی سازمان صمت و اتاق اصناف چهار هزار و ۹۹۴ مورد بوده که از این تعداد برای ۳۴۰ مورد پرونده تشکیل‌شده است

به گزارش رویداد ایران_قم،محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرنگاران به بیان خلاصه عملکرد بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف پرداخت و اظهار داشت: از اول تا هفدهم اردیبهشت تعداد کل بازرسی‌های انجام‌گرفته چهار هزار و 994 مورد بوده که از این تعداد برای 340 مورد پرونده تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در این طرح نظارتی که ویژه ماه مبارک رمضان انجام‌شده تعداد تخلفات مکشوفه 427 مورد به ارزش ریالی 18 میلیارد و 162 میلیون ریال بوده است.

به گفته سیجانی اغلب پرونده‌های متشکله در حوزه قنادی‌ها، داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی ، آرد، نان، شکر، روغن، میوه، پوشاک، خشکبار و .. بوده است.

وی تعداد بازرسی‌های صورت گفته توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را سه هزار و 403 مورد عنوان و تصریح کرد: از این تعداد 200 پرونده تشکیل و تعداد تخلفات مکشوفه 248 مورد با ارزش ریالی 17 میلیارد و 407 میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم همچنین تعداد بازرسی‌های انجام‌گرفته از ابتدای اردیبهشت تا هفدهم این ماه از سوی اتاق اصناف قم را هزار و 591 مورد عنوان و تأکید کرد: در این بازرسی‌ها 140 مورد پرونده تشکیل و 179 مورد تخلفات مکشوفه به ارزش ریالی 755 میلیون ریال بوده است.

سیجانی ابراز کرد: از 642 مورد بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی در این تاریخ، ده پرونده تشکیل و تعداد تخلفات مکشوفه 13 مورد به ارزش ریالی ده میلیون ریال بوده است.

وی همچنین تعداد بازرسی‌های انجام‌شده در زمینه کالاهای اساسی در بخش حبوبات را 195 مورد برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه 22 مورد پرونده  به ارزش ریالی یک میلیارد و 664 میلیون ریال تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم  در پایان از تشکیل 20 پرونده در زمینه زولبیا و بامیه به ارزش ریالی 32 میلیون ریال خبر داد و  گفت: تعداد بازرسی‌های انجام‌شده در این بخش 207 مورد بوده است.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب