جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > قیمت دینار عراق در یک قدمی کانال جدید/ ریال عمان تغییر مسیر داد/ لیر ترکیه و درهم گران شدند

قیمت دینار عراق در یک قدمی کانال جدید/ ریال عمان تغییر مسیر داد/ لیر ترکیه و درهم گران شدند

اقتصادنیوز: امروز بازار ارز تهران شاهد افزایش قیمت ها نسبت به روز گذشته است، قیمت درام ارمنستان امروز در بازار ارز تهران رشد دو تومانی را تجربه کرد و 164 تومان قیمت گذاشته شد.

به گزارش اقتصادنیوز، جاذبه‌های گردشگری، امکانات رفاهی و همچنین به صرفه بودن از جمله مزیت‌هایی است که ارمنستان را به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار توریست‌ها در سراسر جهان از سایر کشورها متمایز کرده است؛ موضوعی که آمار رسمی اعلام شده توسط کمیته گردشگری این کشور هم مهر تاییدی بر آن می زند.

بنابر اعلام این کمیته، تعداد کل بازدیدهای گردشگران از ارمنستان در دو ماه نخست سال 2024، 127 هزار نفر بوده است، این در حالیست که تعداد بازدید گردشگران از این کشور در فوریه ۲۰۲۳، ۱۳۰ هزار و در فوریه ۲۰۲۲، ۷۲ هزار مورد بوده است.

هجوم روس‌ها به ارمنستان

در فوریه 2023، 43 درصد از کل گردشگران این کشور را روس‌ها تشکیل دادند و پس از آن گردشگران گرجستان و ایران به ترتیب با 14 و 7 درصد قرار دارند.

نرخ امروز منات آذربایجان در بازار

بازار ارز تهران در حالی پانزدهمین روز از فروردین را پشت سر گذاشت که قیمت منات آذربایجان هم مسیر صعودی را در پیش گرفت و با تجربه افزایش 230 تومانی در مقایسه با روز پیش، 37380 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

خبر مرتبط
قیمت دلار و درهم امروز چهارشنبه 15 فروردین 1403 / افزایش قیمت لیر ترکیه +جدول

اقتصادنیوز:دلار مبادله ای، امروز به ۴۳,۴۶۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و شصت و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر ۰ درصدی داشته است.

قیمت لاری گرجستان امروز

امروز معاملات بازار ارز برای لاری گرجستان در حالی سپری شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته همچون منات و درام بالا رفت و به 23940 تومان رسید تا رشد 150 تومانی را تجربه کرده باشد.

درام امروز در بازار ارز نرخ برابری 0.373 با دلار آمریکا داشت و این در حالیست که این نرخ روز گذشته 0.372 بود.

آخرین قیمت لیر ترکیه امروز

قیمت لیر ترکیه هم به مانند ارزهای پیشین بر مدار رشد حرکت کرد و با تجربه افزایش 20 تومانی، سقف جدیدی را به ثبت رساند و به کانال دو هزار تومان ورود کرد. اتفاقی که در چند ماه اخیر برای لیر ترکیه بی سابقه بوده است.

لیر روز گذشته 1985 تومان قیمت خورده بود و بازار را امروز با نرخ 2050 تومانی به پایان برد.

قیمت بات تایلند امروز

امروز همچنین بات تایلند در بازار ارز 1735 تومان قیمت گذاری شد که نسبت به آنچه در معاملات روز گذشته تجربه کرده بود، 12 تومان افزایش قیمت داشت.

نرخ امروز رینگیت مالزی

بازار ارز تهران در حالی به کار خود پایان داد که امروز قیمت رینگیت مالزی به مانند سایر ارزهای بازار سیر صعودی را تجربه کرده است و با رشد قیمت 80 تومانی، 13370 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

بازار ارز تهران روز 15 فروردین را در حالی سپری کرد و به پایان رساند که همه ارزها نسبت به روز گذشته روند صعودی را در پیش گرفتند تا برای سومین روز متوالی در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، بازار افزایش را سرلوحه خود قرار دهد.

منبع: eghtesadnews-638229

برچسب ها
نسخه اصل مطلب