جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > شهدا نقشی بی بدیل در تاریخ ایران اسلامی داشتند

مدیرکل بنیاد شهید گلستان:

شهدا نقشی بی بدیل در تاریخ ایران اسلامی داشتند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، گفت:در تاریخ ایران اسلامی شهدا و ایثارگران نقش بی بدیلی ایفا کردند.

 مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری یادواره 248 شهید ماه مبارك رمضان استان در شب بیست و یكم این ماه درمصلی گرگان خبر داد.      

                      «جمال اسدی» در مراسم گرامیداشت 248 شهید ماه مبارک رمضان در مصلی گرگان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین علی(ع)، اظهار کرد: بیان واقعیت های دوران دفاع مقدس و دلاورمردی های شهدا و ایثارگران نیاز امروز جامعه است و ترویج مشی این بزرگمردان وظیفه ای همگانی است.
 
به گفته وی؛ هدف از برگزاری یادواره های شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگری این بزرگمردان است،  شب‌ های احیا فرصت مغتنمی است تا با یاد شهدا فضای معنوی این بهترین شب‌های برترین ماه‌ها ارزشمند تر شود.
 
مدیر کل بنیاد شهید گلستان با بیان اینکه حامل پیام تشکر مادران شهید استان ایلام برای مادران شهدای استان گلستان هستم تصریح کرد: مادران شهید استان ایلام ضمن همدردی با مادران شهدای گلستان، خاطره پیوستن جوانان غیور استان گلستان و دفاع از شرف و ناموس و خاکشان را هیچگاه از خاطر نخواهند برد.
 
وی افزود: از استانم جز آبرو چیزی با خود نیاورده ام، با شروع جنگ تحمیلی و حمله ارتش بعث عراق، لشکر 25 کربلا و لشکر 30 گرگان برای دفاع از میهن در کنار ما جنگیدند و خون دادند و از شرف و ناموسمان دفاع کردند و امروز وظیفه خود می دانم که در حد توانم دینم را به ملت شریف گلستان به ویژه جامعه ایثارگری ادا نمایم و امروز با افتخار خود را یک گلستانی می دانم.
 
به گفته وی؛ اگر ملتی بخواهد زنده بماند باید تاریخ خود را زنده نگه دارد و ملتی که تاریخ خود را به دست فراموشی بسپارد یک ملت مرده است، از این رو جامعه امروز برای زنده ماندن، نیازمند بیان واقعیت های دوران دفاع مقدس و ایثارگری های شهدا و ایثارگران است.
 
گفتنی است؛ یادواره ۲۴۸ شهید هشت سال دفاع مقدس استان گلستان هر ساله در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ وحدت گرگان برگزار می شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب