جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > برنامه‌ریزی برای مواجهه با بحران‌های احتمالی حوزه آب در فارس

مدیرعامل آبفای استان مطرح کرد:

برنامه‌ریزی برای مواجهه با بحران‌های احتمالی حوزه آب در فارس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس با اشاره به کاهش تراز ذخایر سدها و سایر منابع تامین آب این استان، از برنامه‌ریزی برای مواجهه با بحران‌های احتمالی پیش رو، خبر داد.

علی‌جان صادق‌پور در دیدار نماینده شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس، گفت: شرکت آبفا فارس در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای این 2 شهرستان، طرح ها و پروژه‌های آبرسانی خوبی را به بهره برداری رسانده است که شاهد انتفاع مردم این منطقه از مزایای دسترسی به این نعمت بی بدیل و کمیاب هستیم.

صادق پور با اشاره به بارش های چند روز اخیر در سطح استان، گفت: با توجه به میزان اندک بارش ها در سال 1402 و کاهش تراز ذخائر آبي سدها و سایر منابع آبی، سال پیش رو، یکی از حساسترین سال ها در زمینه آبرسانی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد که با توجه به شرایط ویژه سال 1403 شرکت آبفا فارس در همه سطوح اقدام به برنامه ریزی‌های بلند مدت و کوتاه مدت در مواجه با بحران های احتمالی کرده است.

صادق‌پور، دریافت کمک های مالی و همکاری های چند جانبه بین مسئولین و سازمان ها و همچنین رعایت اصول صرفه جویی در مصرف آب توسط مردم را خواستار شد.

سید موسی موسوی، نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ماه پربرکت رمضان از اقدامات گسترده شرکت آبفا فارس در حوزه آبرسانی در سطح استان و به ویژه شهرستان‌های مهر و لامرد قدردانی کرد و در مورد پیگیری تخصص بودجه تکمیل پروژه‌های در دست اقدام قول مساعد داد.

در این دیدار، احمد خضری فرماندار شهرستان لامرد، حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر و مدیران امور آبفا شهرستان‌های یاد شده حضور داشتند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب