جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > دستگیری ۴ عامل اصلی حمله تروریستی در مسکو؛ اعترافات سرکرده تروریست‌ها چه بود؟/ فیلم و تصاویر

دستگیری ۴ عامل اصلی حمله تروریستی در مسکو؛ اعترافات سرکرده تروریست‌ها چه بود؟/ فیلم و تصاویر

روسیه از دستگیری ۱۱ نفر از جمله چهار تروریستی که مستقیم در حمله تروریستی به مجتمع کروکوس دخالت داشتند، خبر داد. تصاویر و فیلمی از بازجویی سرکرده گروه مظنون به حمله تروریستی در مسکو منتشر شده است.

به گزارش شبکه شرق، در حملات تروریستی به یک تالار موسیقی در شهر مسکو، پایتخت این کشور، بیش از ۱۴۳ نفر کشته، ۱۴۵ نفر زخمی و ۱۱ مظنون این حمله بازداشت شدند.

کاخ کرملین از دستگیری ۱۱ نفر، از جمله چهار تروریستی که مستقیم در حمله تروریستی به مجتمع کروکوس دخالت داشتند، خبر داد.

در حالی که خبرگزاری روسی تاس از بازداشت دو فرد مظنون به حمله تروریستی به مجتمع شهر کروکوس در حومه شهر مسکو گزارش داد، کرملین از دستگیری 11 نفر از جمله چهار تروریستی که مستقیم در حمله تروریستی به مجتمع کروکوس دخالت داشتند، خبر داد.

رسانه‌های روسیه نخستین تصاویر و اعترافات تروریستِ عامل حمله به تالار موسیقی مسکو را منتشر کردند.

به نقل از اسپوتنیک، «مارگاریتا سیمونیان» سردبیر گروه رسانه‌ای «راسیا سیودنیا» و کانال تلویزیونی «آرتی»، نخستین تصاویر از یکی از کسانی که به ظن حمله تروریستی در تالار موسیقی «کروکاس» بازداشت شده است، منتشر کرد.

بر اساس این تصاویر، فرد بازداشت شده خود را «فریدون شمس‌الدین» و متولد سال ۱۹۹۸ معرفی و ادعا می‌کند که چهارم مارس از ترکیه وارد روسیه شده است.

به گفته نهادهای نظامی و اطلاعاتی روسیه، تروریست بازداشت شده از ساکنان بومی تاجیکستان است که تلاش می‌کرد روی درخت پنهان شود.

منبع: sharghdaily-924211

برچسب ها
نسخه اصل مطلب