جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > 1403 سال نهضت خدمات شهری در شیراز است

عضو شورای شیراز:

1403 سال نهضت خدمات شهری در شیراز است

عضو و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز با اشاره به تعریف پانزده کلان پروژه برای سال آینده، تاکید کرد که 1403 سال نهضت خدمات شهری در شیراز خواهد بود.

مسعود زارعی در بازدید از کمپ‌های نوروزی زیباشهر و باغ جنت به تلاش‌های معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز اشاره و اضافه کرد: اقدامات خوب این معاونت انتظارات را بالا برده و مشهود اینکه، مجموعه با برنامه کار می‌کند.

او افزود: شهرداری به سمت جلب اعتماد مردم حرکت کرده به طوری که روزانه بیش از ۷۰۰ تماس با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری برقرار می‌شود که بالای ۹۵ درصد آن مربوط به خدمات شهری است و این جز اعتماد مردم به این مجموعه نیست و مردم با تماس‌های خود، تغییرات و پیگیری های صورت گرفته از سوی شهرداری را لمس می‌کنند.

زارعی ادامه داد: ۱۵ پروژه کلان در حوزه خدمات شهری شهرداری شیراز است که سال آینده را می‌توان سال نهضت خدمات شهری نامید و با توجه به اینکه پایتخت زیست‌محیطی آسیا نیز هستیم، باید ویژه برنامه‌های مختلف با نگاه کلان تدوین شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: امسال با بودجه تخصیص یافته به حوزه خدمات شهری که محقق شد و این باعث ارائه خدمات بهتر به مردم توسط شهرداری بود که باید در یک برنامه جامعه برای سال آینده توسط معاونت خدمات شهری استمرار یابد.

وی کاهش آسیب های اجتماعی در چهارشنبه آخر سال را مورد توجه قرار داد و گفت: آمار مصدومان در این روز از 4۰ نفر در سال 1400 به ۱۸ نفر در سال 1401 کاهش یافت و امسال به 8 نفر رسید. خوشبختانه امسال هیچ فوتی ثبت نشد و این نشان از اثرگذاری اقدامات برنامه‌ریزی شده است.

زارعی، عنوان کردن برنامه‌های شهرداری در مدارس برای ارتقاء فرهنگ شهروندی و آموزش دانش آموزان را بسیار مهم عنوان و خاطرنشان کرد: دیدگاه دانش‌آموزان با برقراری ارتباط، نسبت به شهر و برنامه‌های انجام شده عوض می‌شود کما اینکه با هزاران دانش آموز صحبت شده است.

وی ادامه داد: حجم کار در شهرداری شیراز خیلی بالا است و اینکه بتوانیم با مردم ارتباط بگیرم و اعتماد آنان را جلب کنیم و برای آنان توضیح دهیم که به طور مثال راه اندازی بازارچه های محلی کار ارزشمندی است.

عضو شورای شیراز گفت: اگر تنها ده درصد بودجه سال آينده محقق شود، حقیقتا کارهای بسیار ماندگاری می‌توان انجام داد کمااینکه شهرداری شیراز در کارهای عمرانی نمره بسیار بالا و قابل قبولی دارد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب