جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > مختصات ششمین جشنواره فعالان  دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فارس

مدیر روابط عمومی حفظ آثار فارس تشریح کرد:

مختصات ششمین جشنواره فعالان  دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فارس

مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: دبیرخانه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس این استان در فضای مجازی تا پایان اردیبهشت آثار را دریافت می‌کند.

رسول رحمتی با یادآوری اینکه فراخوان مرحله استانی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، از 10 اسفند ماه 1402 منتشر شده است، گفت: این جشنواره در دو بخش عمومی و دانش آموزی برگزار می‌شود.

رحمتی اضافه کرد: علاقه‌مندان این امکان را دارند که آثار تولید شده خود در 4 محور «پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر»، «شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها»، «نرم افزار های کاربردی»، «کلیپ، موشن گرافی» «پویانمایی و انیمیشن» را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

او در خصوص ارسال آثار به جشنواره نیز گفت: آخرین مهلت آثار پایان اردیبهشت ماه 1403 است و متقاضیان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس دبیرخانه شیراز، انتهای خیابان لطفعی خان زند چهار راه غدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بخش فضای مجازی، صندوق پستی 7153954111 یا شماره تماس 09961830554 در پیام رسان های ایرانی شاد، بله، روبیکا، سروش و ایتا ارسال کنند.

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان  حوزه دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان فارس خاطرنشان کرد: ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا از معیارهای اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب