جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > آمادگی برق شیراز برای تامین برق پایدار ایام پایانی امسال و نوروز

مدیرعامل توزیع برق شیراز اعلام کرد:

آمادگی برق شیراز برای تامین برق پایدار ایام پایانی امسال و نوروز

مدیرعامل توزیع برق شیراز با اشاره به اجرای اقدامات متعدد در راستای اصلاح و توسعه و ایمن‌سازی شبکه، از افزایش مانورهای خط گرم، تعمیرات پیشگیرانه و نگهداری و توسعه روشنایی معابر و سایر فعالیت‌ها، از آمادگی این شرکت برای تامین برق پایدار ایام پایانی سال و نوروز، خبر داد.

محمدرضا سلاحی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و درپیش بودن عید سعید نوروز، گفت: شرکت توزیع برق شیراز برای رفاه شهروندان فهیم شیراز و میهمانان نوروزی، اقدامات گسترده‌ای را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

سلاحی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فنی و عملیاتی و آماده باش کامل ۱۳۵ اکیپ و ۱۲۴ خودروی عملیاتی، تلاش خواهد شد تا برق پایدار مورد نیاز تامین شود.

او با یادآوری اینکه کُل پرسنل بخش‌های مختلف شرکت توزیع برق شیراز، ایام نوروز آماده باش خواهند بود، گفت: این شرکت ضمن اجرای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز خاموشی، آمادگی لازم برای بازیابی شبکه در مواقع ضروری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهره گیری از توان همکاران خبره و زیرساخت‌های پیشرفته را دارد.

سلاحی افزود: براساس خواست عمومی شهروندان در ایام دهه فجر امسال اداره متمرکز روشنایی معابر توزیع برق شیراز با رویکرد تمرکز بر تعمیرات و بازسازی شبکه روشنایی و رفع نقاط خاموش در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز خاطرنشان کرد که اداره یاد شده از زمان بهره برداری تاکنون با جدیت مشغول آماده سازی روشنایی معابر شهری برای استقبال از بهار ۱۴۰۳ بوده است.

سلاحی مجددا تاکید کرد: در ايام تعطيلات نوروز کُل مجموعه‌هاي صنعت برق آماده خدمت رساني به مشتركان هستند و در صورت بروز هرگونه مشكل این امکان وجود دارد که هموطنان از طريق راه‌های ارتباطی نظیر تماس با شماره 121 و همچنين نصب اپليكيشن "برق من" درخواست‌هاي خود را اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز ضمن آرزوي در پیش بودن سالي خوش برای مشترکین فهیم و ميهمانان نوروزی، ابراز امیدواری کرد که مردم با استفاده بهینه از انرژی برق ياري‌رسان خدمتگزاران خود در این صنعت باشند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب