جستجو
رویداد ایران > استان ها > اختصاص 500 میلیون تومان برای کمک به مشاغل آسیب دیده

اختصاص 500 میلیون تومان برای کمک به مشاغل آسیب دیده

اختصاص 500 میلیون تومان برای کمک به مشاغل آسیب دیده
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: در هفته سوم اسفندماه ۵۰۰ میلیون تومان برای مشاغل خانگی آسیب دیده از کرونا از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص یافت که در چند مرحله به هر نفر ۵۰۰ هزار تومان کمک نقدی صورت گرفت.
به گزارش رویداد ایران_قم،اکبر میرشکار در سی و پنجمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به حمایت و کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) به افرادی که در زمینه مشاغل خانگی فعالیت داشته و در بحران کرونا آسیب دیده‌اند، گفت: در بحران کرونا درصد مراجعات برای مساعدت به کمیته امداد افزایش یافته است.
وی افزود: توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفته سوم اسفندماه ۵۰۰ میلیون تومان برای مشاغل خانگی آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت و در چند مرحله به هر نفر ۵۰۰ هزار تومان کمک نقدی شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم افزود: ۹۰۰ میلیون تومان به سه هزار خانواده آسیب‌پذیر کمک نقدی شد همچنین اقلام بهداشتی و ماسک در بین این خانواده‌ها توزیع شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبود هماهنگی لازم در امر توزیع کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های آسیب‌پذیر بیان کرد: درصد مراجعات از سوی اقشار مختلف آسیب‌پذیر در بحران کرونا به کمیته امداد افزایش یافته است و برای رانندگان تاکسی که در بحران دچار خسارت شده‌اند کمک‌های درمانی و مواد غذایی اختصاص داده شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب