جستجو
رویداد ایران > رویداد > فروش Tekken 8 از دو میلیون نسخه عبور کرد

فروش Tekken 8 از دو میلیون نسخه عبور کرد

بازی Tekken 8 در اولین ماه عرضه فروش بیش از دو میلیون نسخه را ثبت کرده است.

شعبه اروپایی شرکت باندای نامکو امروز اعلام کرد که بازی Tekken 8 در روز عرضه یک میلیون نسخه فروش داشته است و توانسته با گذشت یک ماه از زمان عرضه، فروش دو میلیون نسخه را هم ثبت کند. نامکو همچنین تایید کرد که در قالب محتویات جدید و رویداد‌های ورزش الکترونیکی از این بازی پشتیبانی طولانی‌مدتی خواهد داشت.

مسابقه TEKKEN WORLD TOUR 2024 قرار است از تاریخ ۲۵ فروردین آغاز شود و در این مسابقات، قرار است بازیکنان تکن برای اولین‌بار در بازی Tekken 8 به رقابت با یکدیگر بپردازند. بازیکنان با کسب امتیاز در این مسابقات می‌توانند شانس حضور در رقابت‌های فینال آن را داشته باشند و تبدیل به بهترین بازیکن تکن ۸ در جهان شوند.

نامکو همچنین اعلام کرد که قرار است آیتم‌های زیادی به فروشگاه داخل بازی Tekken 8 اضافه شوند که شامل مواردی مثل پوشش کاراکترها و اسکین آواتارها می‌شوند و البته که همگی حالت تزئینی دارند.

تکن ۸ در حالی فروش دو میلیون نسخه را در یک ماه ثبت کرده است که از این حیث در بازه زمانی مشابه، عملکرد بهتری نسبت به تکن ۷ داشته است. تکن ۷ پرفروش‌ترین نسخه این مجموعه تا به امروز به‌حساب می‌آید و در مجموع ۱۱٫۸ میلیون نسخه فروش داشته است.

منبع: zoomg-367012

برچسب ها