جستجو
رویداد ایران > استان ها > هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه آرد ونان استان کرمانشاه نداریم

هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه آرد ونان استان کرمانشاه نداریم

هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه آرد ونان استان کرمانشاه نداریم
ماشااله ارویسی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان , در پی انتشار برخی شایعات در خصوص افزایش قیمت نان در استان کرمانشاه گفت : این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد و در استان کرمانشاه در حوزه آرد و نان شاهد هیچگونه افزایش قیمتی نیستیم.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد : نان قوت قالب مردم است و مجموعه دولت تمام تلاش خود را بکار بسته تا در شرایط تحریم و بیماری کمترین تاثیر را در قوت مردم شاهد باشیم . 
ارویسی افزود : خوشبختانه امسال به منظور حمایت از تولید و ادامه روند خودکفایی در تامین گندم مورد کشور شاهد افزایش قیمت خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هستیم و دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت نان , آرد را با همان قیمت سابق بدون هیچگونه افزایش قیمتی در اختیار واحدهای نانوایی قرار می دهد. 
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد : هرگونه تصمیم گیری در خصوص قیمت گذاری نان در حوزه اختیارات کارگروه شورای پایش گندم , آرد و نان استانداری می باشد و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه به عنوان متولی خرید تضمینی گندم و همچنین تامین آرد مورد نیاز واحدهای خبازی سراسر استان , هرگونه افزایش قیمت در این حوزه را تکذیب می نماید .

برچسب ها
نسخه اصل مطلب