جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ترخيص خودرو‌های توقیفی به مناسبت نيمه شعبان

ترخيص خودرو‌های توقیفی به مناسبت نيمه شعبان

ترخیص خودرو‌های توقیفی شامل تمامی تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز است؛ البته تاکید می‌شود این طرح شامل خودرو‌هایی است که تا روز جمعه چهارم اسفندماه در پارکینگ توقیف شده‌اند.

سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و گفت: وسایل نقلیه‌ای که در چارچوب مقررات پلیسی، توقیف فیزیکی شده‌ و در پارکینگ هستند به مناسبت جشن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت ترخیص می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی روز شنبه افزود: بنابر تدبیر فرمانده کل انتظامی وسایل نقلیه‌ای که در چارچوب مقررات پلیسی، توقیف فیزیکی شده و در پارکینگ هستند به مناسبت جشن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت ترخیص می‌شوند.

وی اظهار داشت: ترخیص خودرو‌های توقیفی شامل تمامی تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز است؛ البته تاکید می‌شود این طرح شامل خودرو‌هایی است که تا روز جمعه چهارم اسفندماه در پارکینگ توقیف شده‌اند.

سخنگوی فراجا تاکید کرد: البته این طرح، مشمول خودرو‌هایی که دارای شکایت قضایی و پرونده مفتوح در سیستم قضایی هستند، نمی‌شود.

منتظرالمهدی همچنین گفت: مالکان خودرو‌ها می‌توانند برای ترخیص خودروی خود به دفاتر پلیس ۱۰+ در سراسر کشور یا به اپلیکیشن "پلیسِ من" در بخش "پلیس راهور" مراجعه و نسبت به انجام فرآیند ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

منبع: fararu-712155

برچسب ها
نسخه اصل مطلب