جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > کاهش قیمت مرغ در نخستین روز ماه مبارک رمضان

کاهش قیمت مرغ در نخستین روز ماه مبارک رمضان

کاهش قیمت مرغ در نخستین روز ماه مبارک رمضان
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ با کاهش قیمت نسبت به روز پنجشنبه به ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.
مهدی یوسف خوانی با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به روز پنجشنبه با کاهش ۲۰۰ تومانی همراه بوده است، اظهار کرد: هر کیلوگرم مرغ زنده ۷ هزار و ۲۰۰ تومان، درب کشتارگاه ۱۰ هزار تومان، توزیع ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان و درب واحد‌های صنفی ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه تقاضا برای ماه مبارک رمضان با افزایش روبه رو نبوده است، افزود: در مجموع از ۲۰ اسفندماه تاکنون تقاضا ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده و موجب کاهش قیمت شده است.
وی گفت: با توجه به گران شدن نهاده‌های دامی و مشکلاتی که در جوجه ریزی به وجود آمد در خردادماه قیمت‌ها افزایش می‌یابد و به نرخ مصوب می‌رسد.
یوسف خوانی درباره قیمت مشتقات مرغ نیز بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم ران ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، هر کیلوگرم سینه ۱۸ هزار تومان و هرکیلوگرم بال و کتف با قیمت ۱۴ هزار تومان عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی درباره قیمت تخم مرغ نیز گفت: هر شانه تخم مرغ با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به قبل توسط واحد‌های صنفی با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب