جستجو
رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) دوچرخه جذاب بوگاتی هوش از سرتان می‌پراند!

(تصاویر) دوچرخه جذاب بوگاتی هوش از سرتان می‌پراند!

بوگاتی به خاطر تولید ابرخودروهای پرقدرت شناخته می‌شود اما این تصاویر دیجیتالی از دوچرخه برقی بوگاتی قطعاً به اندازه محصولاتش جلب‌توجه خواهد کرد.

بوگاتی در سال ۲۰۱۷ وارد دنیای دوچرخه شده و دو دوچرخه واقعی را نیز عرضه کرده اما این تصاویر دیجیتالی که مشاهده می‌کنید روش کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته‌اند و ما نیز می‌خواهیم آن‌ها را بررسی کنیم. در مارس ۲۰۱۷ خودروساز یاد شده با دوچرخه‌ای خاص که عناصری از هایپرکارهای خود را داشت وارد این دنیای جذاب شد.

البته که فیبر کربن جزو کلیدی‌ترین متریال بکار رفته در دوچرخه موردبحث است. طراح این دوچرخه قبلاً کارهای شاخص دیگری را نیز معرفی کرده و فارغ‌التحصیل طراحی صنعتی از دانشگاه میلان بوده است. واسیلی زیگوریس یونانی که طراح دوچرخه بوگاتی است قبلاً با برندهایی همچون دایسون، سونی، زد اف، پاناسونیک و… همکاری داشته هرچند به نظر می‌رسد تمرکز اصلی‌اش روی دنیای دوچرخه‌هاست و حتی قبلاً رندرهایی از دوچرخه تسلا را نیز تجسم کرده است.

بوگاتی ۹.۰ الکتریک اسکوتر با قیمت ۹۴۰ دلار عرضه می‌شود و اگرچه قیمت پایینی ندارد اما قطعاً دوستداران بوگاتی آن را انتخاب خواهند کرد. یکی از خریداران اسکوتر بوگاتی می‌گوید این محصول سرعت خوبی داشته و البته برند بوگاتی هم روی آن به چشم می‌خورد که بر جذابیت‌هایش می‌افزاید. فرد دیگری هم تحت تأثیر طول عمر باتری آن قرار گرفته و گفته که هر روز از اسکوتر استفاده می‌کند و شاهد دوام بالای باتری بوده است. باید دانست تمامی نسخه‌های این اسکوتر به فروش رفته و فعلاً مشخص نیست که دوباره موجود خواهد بود یا خیر.

منبع: پدال

منبع: faradeed-177842

برچسب ها
نسخه اصل مطلب