جستجو
رویداد ایران > رویداد > تعالی بشری و انسانی یکی از جلوه‌های نیاز بشری در سازمانهاست

 مجتبی جعفریان مدیر تعالی سازمانی و تضمین کیفیت شرکت فولادسنگ مبارکه :

تعالی بشری و انسانی یکی از جلوه‌های نیاز بشری در سازمانهاست

عالی‌ترین سطح کمال و تعالی مختص ذات اقدس الهی است و همه مخلوقات و مصنوعات از انوار الهی او سرچشمه می‌گیرند. تعالی سازمانی منبعث از تعالی بشری و انسانی نیز یکی از جلوه‌های نیاز بشری در سازمانهاست،

 مجتبی جعفریان:

عالی‌ترین سطح کمال و تعالی مختص ذات اقدس الهی است و همه مخلوقات و مصنوعات از انوار الهی او سرچشمه می‌گیرند. تعالی سازمانی منبعث از تعالی بشری و انسانی نیز یکی از جلوه‌های نیاز بشری در سازمانهاست، لذا سازمانها می‌کوشند که در مسیر رشد و توسعه قرار گیرند و در مسیر بقا و حضور در عرصه‌های اجتماعی در یک فرایند رقابتی به سرآمدی رسند. رقابت جهانی، نوآوری‌های تکنولوژی، تغییر فرایندها، تغییرات مداوم اقتصادی، شرایط اجتماعی و فرهنگی و شرایط پیرامونی سازمانها در بازار، ادامه فعالیت‌های سازمان را در عرصه تولید و عرضه محصولات دشوار نموده است.
شرکت فولادسنگ مبارکه نیز در جهت قرارگرفتن در این مسیر تعالی برای دستیابی به چارچوبی برای ارزیابی عملکرد خود و سنجش میزان موفقیت خود و مدیریت مناسب آن به منظور بهبود مستمر سازمان، مدل تعالی سازمانی EFQM را انتخاب نمود.

 
شرکت فولادسنگ مبارکه جهت حفظ مزیت رقابتی خود، نتایج حاصل از خود ارزیابی‌هایی که براساس این مدل انجام می شود را به عنوان بخشی از فرایند برنامه ریزی کسب و کار خود مورد استفاده قرار می دهد و در نهایت از این مدل برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود در جهت بهبود عملکرد سازمان و تحقق اهداف سازمان استفاده می نماید. آینده با سرعت خیره‌کننده‌ای  در حال سپری شدن است و سازمانی می تواند در آینده تاب‌آوری داشته باشد تا بتواند با همین سرعت در مسیر تعالی حرکت کند در غیر اینصورت محکوم به شکست است. شرکت فولادسنگ مبارکه اصفهان با اشراف کامل به موارد مذکور با تحلیل محیط کلان و محیط صنعت و تحلیل نیازها و انتظارات ذینفعان خود و با بهره گیری از دانش شرکت فولاد مبارکه و با در اختیار داشتن بدنه مدیریتی تدوین شده برای سازمان گام‌های استوار بردارد و قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح نماید.
در پایان از تلاش کلیه همکاران در تمام سطوح شرکت فولادسنگ مبارکه تشکر می‌نمایم که افتخار کسب جایزه تقدیرنامه چهار ستاره را محقق نمودند و امیدواریم در مسیر تعالی بتوانیم رسالت انسانی خود مبنی بر تبدیل این جهان به جهانی بهتر برای زیستن نائل آییم.

 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب